matthew_be_wvl Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 Citaat: De zuivere kabelmaatschappijen en Interkabel hebben maandag met Telenet een principeakkoord gesloten over de overdracht van hun analoge en digitale televisieactiveiten aan Telenet. Dat betekent dat het interactieve televisieaanbod van Telenet in de loop van 2008 in heel Vlaanderen beschikbaar zal zijn. Telenet bood in het gebied van Interkabel al internet en telefonie aan. Nu wordt het ook het aanspreekpunt voor analoge en (interactieve) digitale televisie. De zuivere kabelmaatschappijen blijven eigenaar van het kabelnet. Bron: VRT Teletekst p. 850 Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 Dan is het helemaal gedaan met het eerder sympathieke aanbod van Indi en kan de Telenet-geldmachine op volle toeren beginnen draaien. Digitale kabel-kijkers zijn bij deze gewaarschuwd, haal de geldbeugel maar boven Greets
cookie Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 lees het ook net, heb nog analoge kabel naast de schotel en hopelijk blijft eurosport daar opzitten.
Gast Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 Voordeel is dan dat de prime zenders digitaal beschikbaar komen want in Indi gebied was dat juist PRIME ONE analoog.
TokeMUp Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 Ik vind da straf dat het kartelamt die goed keurt. Langs de andere kant gaan ze nu in elkanders weg lopen. In duitsland zitten ze ook met twee digitale spelers op één kabel netwerk. (Premiere en ISH, ....) Met andere woorden frequenties delen, met als gevolg kleiner aan bod. Kan alleen maar goed zijn voor de andere spelers op een ander medium. (Bcom, TVV) mvg
chukky2 Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 De naam INDI gaat zowieso verdwijnen nu , en geloof maar dat nu telenet in de toekomst de zenders zal beheren
voodoodoll Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 Slecht nieuws, ik zit hier niet te wachten op de Telenet DTV-fratsen die je de laatste tijd overal leest!
Gast Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 Ik vind het positief, het kan niet slechter dan nu!! Het aanbod entertainment bij indi is heel pover, en HD is ook maar niks als de zenders het geld niet hebben om HD content aan te kopen. Eindelijk Prime, weg met Kineolis TV. Ik wil wel een origineel Telenet ontvangertje dan, met het originele logo. Dus ze moeten mijn ontvanger we lgratis inruilen anders geen kabeltv meer hier.
Gast Paullo Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Ondertussen is er volop evolutie in dit dossier. Belgacom moeit zich immers met de zaken en heeft een gerechtelijke procedure ingesteld tegen de verkoop aan Telenet en zelf een bod gedaan tot aankoop van de Indi-activiteiten. Greets
matthew_be_wvl Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Geplaatst: 26 januari 2008 Op VRT teletekst staat dat Belgacom ook een bod doet op de televisie-activiteiten van de zuivere intercommunales. Ziehier de link. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Paullo Geplaatst: 12 maart 2008 Geplaatst: 12 maart 2008 Verdere evolutie: Belgacom wint Kort geding tegen Telenet Zie artikel uit Gazet van Antwerpen van vandaag: " Belgacom krijgt gelijk in zaak tegen Telenet en Interkabel Een Antwerpse rechter heeft Belgacom in het gelijk gesteld in het kort geding dat de telecomgroep had aangespannen tegen de overname van de tv-activiteiten van Interkabel door Telenet. De uitspraak heeft mogelijk verstrekkende gevolgen voor de overeenkomst, zo luidt het. Telenet sloot eind vorig jaar een voorakkoord met Interkabel, een alliantie van vier Vlaamse kabeltelevisiebedrijven, over de overname van hun tv-activiteiten. Daardoor wordt Telenet de enige kabeltelevisiespeler in Vlaanderen. Belgacom vocht het voorakkoord echter op diverse fronten aan: voor de Raad van State, voor de Vlaamse regeringscommissaris en voor de rechtbank in Antwerpen. Belgacom voerde telkens aan dat Telenet en Interkabel geen onderhands akkoord hadden mogen sluiten, maar dat Interkabel een open marktbevraging had moeten organiseren. Interkabel is immers in handen van de gemeenten en dat zijn openbare instanties. De rechter geeft Belgacom nu op dat punt gelijk. Het vonnis betekent op zijn minst vertraging voor de overnameoperatie. Meer details ontbreken nog. Telenet wil voorlopig niet reageren." Greets
digitaal kijker Geplaatst: 12 maart 2008 Geplaatst: 12 maart 2008 telenet zal nu wel in z'n gat gepakt zijn Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Edwin Geplaatst: 12 maart 2008 Geplaatst: 12 maart 2008 En de INDI kijkers weer wat gelukkiger. Edwin
Gast Satter Geplaatst: 13 maart 2008 Geplaatst: 13 maart 2008 ik ben INDI kijker en ben echt niet gelukkiger hoor. INDI is de saaibox. Het enige wat ze aanbieden zijn de vlaamse zenders een hele hoop buitenlandse zenders (waar je eigenlijk nooit echt nar kijkt). En dan docuzenders, cultuurzenders en muziek (sport kijk ik niet dus houd ik even geen rekening mee. Kinepolistv is de grootste rotzooi, ik heb zelfs al meegemaakt dat ze een film op hun website en in de epg aankondigde en dan wil je de film gaan kijken blijkt het de versie uit de jaren 60 ofzo te zijn (in de epg en op de website werd dus wel over de remake gesproken en niet de oude versie van de film, zelfs de namen van de acteurs van nu stonden erbij) Ik wil prime en net gemist enzo
digitaal kijker Geplaatst: 13 maart 2008 Geplaatst: 13 maart 2008 net gemist is ook nog niet van de kwaaltjes verwijderd hoor, je betaald dan voor net gemist en soms staan de progamma's er niet in dezelfde avond of de dag erna. en prime kan je analoog ook krijgen Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen