Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong 8000


Gast

Aanbevolen berichten

Kijk dat bedoel ik nou, waarom reageer je nu meteen zo geprikkeld en dan meteen de kont maar tegen de krib gooien en niemand meer via p.m. helpen, daar is toch niemand bij gebaat. Maar ook bij die eindeloze en oeverloze commentaren is niemand gebaat. Gewoon niet reageren is volgens mij het beste dan waaien die domme vragen van zelf wel over. En zeker als er niet op wordt gereageerd zullen ze wel moeten gaan zoeken als ze e.e.a echt willen weten. Sorry dat ik je met een WAO-er vergeleek (ik heb niets tegen mensen die echt arbeidsongeschikt zijn hoor) maar constant die reakties op, in jouw ogen, domme vragen wekt helaas bij mij af en toe ook een reaktie op. Keep up the good work zou ik zo zeggen en probeer je wat minder te ergeren aan de luie Nitwits, de niet luie Nitwits moeten we blijven helpen natuurlijk. Daar staat of valt dit board mee.

 

Grtz. Rosco'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites


@666Software

Je verwijt ido dat hij niet zou kunnen lezen maar je hebt zelf zijn vraag niet gelezen.

Je repliceert met een extract uit een vroeger forum maar dit slaat nergens op, ido heeft een v22 en daar kan je geen v20 opkrijgen !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...