Ga naar inhoud


[Strong 8000] Channeledittor Strong 8000/8001


Gast

Aanbevolen berichten

Beide komputers hier gaan zeuren wanneer ik de bekende spaanse edittor wil gebruiken met een 8000 of een 8100 (nieuwe 8000 met 22 soft).

Vragen om ontbrekende dll bestanden en opmerkingen over ongeldig comctl32.ocx etc.

Op zich vermoedelijk wel op te lossen, maar is dat ook de moeite waard? Ik wil namelijk de lijst uit een 8100 slurpen en opslaan, liefst bewerken ook natuurlijk.

Maar aangezien ik nergens, maar dan ook nergens lijstjes voor de nieuwe 8000 tegenkom, vraag ik me af of dit überhaupt gaat?

Info graag, of verwijzingen naar lijstjes natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites


probleem had ik ook vbasic 6 runtime module moet de oplossing geven, echter in mijn geval dus ook niet pas toen ik toevallig een programmatje installeerde om mijn gsm telefoon te bewerken werkte alle channel edittors gewoon.

Maar dat bewerken met die edittor dat werkt in mijn geval slecht, decoder op hol,, van alles gaat er mee fout.

Ook het terugzetten van channels laat staan verplaatsen van channels niets werkt goed met die progies dus weet waar je aan begin.

groetjes Merlin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem met de DLL bestanden is op te lossen door van een andere PC met W98SE de DLL bestanden te kopieeren en op jouw eigen PC te plaatsen, beetje omslachtig, maar werkt wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...