Ga naar inhoud


[Strong 4355] brom in srt 4355


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een hinderlijke brom in mijn receiver.

alleen met de tulp stekkers geen brom.

Helaas heb ik deze uitgang nodig voor mijn dvd

scart en rf werken dus niet goed.

Dit is mijn tweede receiver en voor ik weer terug ga naar de leverancier (die zegt dat ik de eerste ben die er over klaagt)Zou ik graag willen weten of er meer mensen zijn met dit probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ook zo'n "Sterk" ding...en dezelfde(4355)...die heeft bij mij een brom in het geluid die varieerd met de beeldinhoud(bij donker beeld weinig en bij licht beeld veel)...Als ik een beeld opzet waar geen geluid bij is(b.v. cinecinema's of canal+ 16/9) en ik regel met de volume van mijn strong naar ongeveer 3/4 van de volumebalk is mijn brom geheel weg....Maar ik heb ook 10 maanden gevochten om een oudere versie van strong(de 4350)en je bent altijd de "Enigste" met een probleem daar

Link naar reactie
Delen op andere sites

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door henke:

<strong>Ik heb een hinderlijke brom in mijn receiver.

alleen met de tulp stekkers geen brom.

Helaas heb ik deze uitgang nodig voor mijn dvd

scart en rf werken dus niet goed.

Dit is mijn tweede receiver en voor ik weer terug ga naar de leverancier (die zegt dat ik de eerste ben die er over klaagt)Zou ik graag willen weten of er meer mensen zijn met dit probleem.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Mail even naar srt4375@yahoo.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...