exciter Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Ik wil niet vloeken in de Nokia kerk, maar wel het gezichtsveld verruimen. Al eens naar HTC gekeken? zelf in bezit van Touch Cruise met Route 66. Gewoonweg goed. En de vrijheid om eigen software te installeren (freeware zat op het net) maakt het ook nog hobbymatig leuk. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Harley Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Zou dan voor de diamond gaan, maar cruise is ook lekker hoor VU+ Duo2 - PrismCube
kwajoep Geplaatst: 19 juli 2008 Geplaatst: 19 juli 2008 Origineel bericht van: sattos hallo, ik ben voor nokia n95 gegaan Ik ook, een topper die N95 ! Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
looney2 Geplaatst: 19 juli 2008 Geplaatst: 19 juli 2008 Origineel bericht van: sattos hallo, ik ben voor nokia n95 gegaan Goede keus, zul je geen spijt van krijgen!! Helemaal sinds tomtom ook met de interne gps werkt. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
sattos Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Geplaatst: 19 juli 2008 das mooi dat er bij jouw tomtom opwerkt!!!!! ik heb ook tt opgezet maar zegt geen gps verbinding te maken!!! en nokia map die kan ik wel als navigatie gebruiken.vind het nogal vreemd
Big fellow Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 Is hier iemand aanwezig met een iPhone 3G? Dat is uiteraard een hele mooie combinatie van GSM + navigatie.. Ik ben alleen benieuwd hoe het bevalt..? “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Mullermilch Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Ik heb de nokia 6110 navigator. Werkt goed, standaard de benelux erop. Verder draaien Garmin en Sygic er ook prima op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen