Edmund Geplaatst: 29 november 2007 Geplaatst: 29 november 2007 Gisteren en vandaag geen AU meer op de humax. Probleem bij mij of werkt het gewoon niet meer? Edmund
diana1 Geplaatst: 29 november 2007 Geplaatst: 29 november 2007 Citaat: Gisteren en vandaag geen AU meer op de humax. Probleem bij mij of werkt het gewoon niet meer? Edmund Hoi.Edmund. De AUT werkt niet meer. Gr.
Edmund Geplaatst: 30 november 2007 Auteur Geplaatst: 30 november 2007 Citaat: Citaat: Gisteren en vandaag geen AU meer op de humax. Probleem bij mij of werkt het gewoon niet meer? Edmund Hoi.Edmund. De AUT werkt niet meer. Gr. OK Bedankt Edmund
goldfinger Geplaatst: 30 november 2007 Geplaatst: 30 november 2007 Wen er maar vast aan D+ gaat op nieuwe codering over en premiere ook Dus alles zwart straks
gl1100 Geplaatst: 30 november 2007 Geplaatst: 30 november 2007 EH.....Premiere ook?? gr gl Humax5400-ToH3.4Hot9.9-Astra/Hotbird
goldfinger Geplaatst: 1 december 2007 Geplaatst: 1 december 2007 jawel D+ gaat over op nagra3 En premiere gaat over op conax Premiere is al aan het testen op conax dat kun je bij een paar zenders al zien dat zie je bij de informatie van de emu Dus is de pret over straks voor een lange tijd
CyBaH Geplaatst: 6 december 2007 Geplaatst: 6 december 2007 zijn ze al aant overstappen? k heb op me laatste key-updates zwart beeld namelijk... [edit] na nog 3x me keys geupdate te hebben uit dezelfde bundle werkt het weer raar maar waar
Gast Geplaatst: 8 december 2007 Geplaatst: 8 december 2007 ik wil graag weten wat betekent geen AU meer?
Ronsworld Geplaatst: 8 december 2007 Geplaatst: 8 december 2007 Auto Update HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
stauffie Geplaatst: 8 december 2007 Geplaatst: 8 december 2007 D+ zend nu uit in het Nieuwe coderings systeem Nagra 3 dat betekent dus dat het met D+ wat betreft het stiekum meekijken zonder ervoor te betalen een tijdje onmogelijk zal zijn. Hopelijk heb ik nu de regeltjes van het forum niet overschreden? Zodoende is dus ook de uitleg av AU overbodig geworden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen