Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb bij een kennis een Linksys neergezet na het UPC modem. Laptop zag de eerste keer het netwerk. Na opnieuw opstarten is de verbinding weg, hij ziet geen enkel netwerk. Na diagnose en reparatie is er weer verbinding. Tijdens deze diagnose moet ik wireless lan adapter aanzetten aanklikken. (terwijl hij aan staat)

Is er ergens nog een software matige manier bij deze laptops om de boel aan te zetten ?

Wie weet het ?

Groet,

Ronald

Geplaatst:

Word de Wireless zero configuration service gestart? Dit kun je controleren bij services.msc intikken bij uitvoeren.

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:

Start uitvoeren 'services.msc'. dan naar beneden scrollen en kijk of Wireless zero configuration automatisch word gestart.

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:

Vaak wordt door vendors 3rd party software geinstalleerd en wordt de wireless zero config uitgezet. In mijn ervaring heeft veel van deze software bugs.

Meestal probeer ik alleen de drivers van een WLAN kaart te gebruiken in combinatie met de wireless zero config. Dat werkt vaak het best.

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

Geplaatst:

Hoi,

De kreet 'Wireless zero configuration' kwam ik nergens tegen. Ik kwam wel een kreet tegen over de wireless connection, die op handmatig stond. Ik heb deze op automatisch gezet en nu is het oke !!

Bedankt jongens voor de hulp !!

Ronald

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen