Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag mensen,

Ben ik weer met m'n vragen. Je kunt in Nederland een abonnement op Canal Digitaal nemen voor betaal televisie, maar zijn er ook andere legale aanbieders? Wat ik meestal zie dat je hier erotiek kanalen kunt kopen, maar dat is niet mijn interesse. Is er niet anders dan alleen dat? Tenminste ik kan me voorstellen dat dergelijke zenders over geheel Europa te zien zijn zoveel mogelijk klanten willen hebben. Zo zijn de diverse non-stop muziek kanalen op de Astra satelliet niet mogelijk om daar op te abonneren volgens mij. Een gemiste kans?

Geplaatst:

nee, geen sat aanbieders

ja, digitenne

fta kun je alles op elke sat bekijken

wat wil je nu eigenlijk?

dit is hier al zooooo vaak aan de orde geweest

Geplaatst:

FTA zijn vaak zenders waar ik geen interesse in heb. De mooiste zenders zijn vaak gecodeerd. Dat het vaak aan de orde is geweest is mij niet bekend. De zoek functie vind ik moeilijk te hanteren, omdat je een bepaalde datum of zo iets moet invullen. Vaak gebruik ik wel in google zoekwoord site:sat4all.com heb gezocht op abonnementen/smartcards maar niet iets kunnen vinden. Misschien is het handiger om een soort FAQ te maken. Ik zoek natuurlijk eerst op het forum dat het eerder aan de orde is geweest, maar dat is zeer onoverzichtelijk allemaal. Het woord aanbieders levert niets op zelfs.

Wat wil ik?

Dat dergelijke zenders hier gewoonweg een abonnement kunt nemen, anders is het zonde van het bereik van zo een zender. Tot nu toe vind ik maar weinig informatie op google.nl over abonnementen. Alleen erotiek zenders krijg je te voorschijn alsof dat belangrijk is. Ik heb een Media Guard systeem dat werkt in combinatie met Canal Digitaal. Soms is een zender gecodeerd via Via-acces, Nagravision en andere namen. Ik neem aan dat daar weer een smartcard voor benodigd is. De leukste zenders zijn toch gecodeerd op de satelliet en vaak niet eens verkrijgbaar in Nederland. Je hebt wel talloze zenders maar vind dat niet echt interessant.

Zoek functie werkt niet altijd:

Je kunt momenteel geen zoekopdracht uitvoeren. Probeer het over enkele minuten nog eens.

Gebruik de 'Backspace' knop om terug te gaan.

Geplaatst:

in het "educatieve" circuit zijn er natuurlijk wel (meestal dure tevens onbetrouwbare) oplossingen voor het kijken naar "buitenlandse" zenders, maar daar is dit board niet voor bedoeld

Geplaatst:

Er zijn wel een aantal legale mogelijkheden :

b.v. :

ABsat : Ongeveer 20 Franstalige zenders

Euro 1080 : een paar HD zenders

Technisat : Radiopakket (in conax)

Verder heb ik ook wel is wat gelezen over een MTV-pakket in Conax.

Tevens diverse exotische mogelijkheden. (Arabisch e.d.)

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:

Weet je ook waar die abonnementen voor welke prijs verkrijgbaar zijn? Misschien dat je het in een privé berichtje kan doen omdat reclame verboden is via deze forum. Met name de technisat lijkt me wel interessant. Alleen dan zal ik een andere ding moeten kopen omdat ik MediaGuard in mijn ontvanger heb.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen