Ga naar inhoud


[Strong 8000] strong srt 8000 help!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Heb sinds kort mijn strong laten patchen door bedrijf met de EmperOr's Patch V.3.2b...

Maar nu wil ik zelf de kanalen lijst erin laden want vergeleken met mijn HumaX 5400 Z mis ik wat kanalen zoals bv: P*lco. en alles staat door elkaar. (Astra&Hotbird)

 

Zou iemand mij willen uitleggen wat ik precies moet doen.

 

Strong srt 8000

Versie 20

Fabr. Hennesk

type 3

Patch V3.2b

 

Groeten Niels

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedrijfje in A'dam en heb er niet voor betaald omdat ik genoeg betaald heb bij hun...

 

Patch V7 van EmperOr's heb het vaker gehoord maar ten eerste weet ik niet hoe ik die in de STONG moet laden en het belangrijkste vind ik om een COMPLETE kanalen lijst erin te krijgen incl.PALCO...

De STRONG srt 8000 is een extra stb die ik heb en ik kom er niet achter hoe ik de patch en kanalen lijst erin krijg...

 

Ik heb er veel over gezocht en gelezen maar de meeste teksten die ik lees gaat over een dode strong...

 

Dus kan iemand mij uitleggen hoe ik de patch V7 en een kanalen lijst in mijn Strong laad zonder dat hij van de wereld gaat!!!

 

Groeten NIELS

Link naar reactie
Delen op andere sites

de kanalenlijst woord net als de patch zelf via het loader programma loader_2000 van strong via de bij strong beschrijven parallel- en serielle kabels in de receiver geladen.

 

Ik kan jou mijn kanalenlijst voor astra & hotbird mailen, als je via personal message jouw e-mail adress achterlaat.

 

hennesk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...