Gast Geplaatst: 1 december 2007 Geplaatst: 1 december 2007 Mijn kaart krijgt geen nieuwe entitlement (ontvang geen enkele EMM van CD, zelf niet na alle mogelijke heractivaties). Blijkt dat dit probleem al van oktober dateert, maar merk het nu (na 1/12). Dacht ze even te bellen maar dat is dus onmogelijk. Wat ik ook probeer, krijg maar geen persoon aan de lijn! Echt waardeloos. Voordat iemand het vraagt: kaart zit in een DB waarbij alle cam's met alle instellingen geprobeerd zijn zonder suc6.
Liberty1 Geplaatst: 1 december 2007 Geplaatst: 1 december 2007 CCcamd2.04 ook niet? Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0, Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.
Gast Geplaatst: 1 december 2007 Geplaatst: 1 december 2007 Nope, geen enkele CAM inclusief CCcam 2.04. Er komt gewoon geen EMM binnen (en ik heb niks geblokkeerd).
voodoodoll Geplaatst: 1 december 2007 Geplaatst: 1 december 2007 Hier met TV Vlaanderen hetzelfde probleem! Ik heb ondertussen al via elke manier proberen te heractiveren (meer dan eens) maar er komt geen EMM. Als er binnen een uur geen beeld is, heb nu nog een keertje geprobeerd, ga ik maar eens proberen om bij de servicelijn een mens aan de lijn te krijgen.
voodoodoll Geplaatst: 1 december 2007 Geplaatst: 1 december 2007 Even een update: ik heb net naar de servicelijn gebeld, nog steeds geen mens aan de lijn (natuurlijk) maar wel een opgenomen berichtje dat er problemen zijn met de activatie en dat de storing bekend is. Men raadde aan om via canaaldigitaal.nl (hoezo? bij de Vlaamse storingslijn?) te heractiveren en een uur te wachten. Indien dat niet werkt over 3 uur nog eens te proberen. Ik ben al blij dat het probleem "bekend" is dan zal de oplossing er wel zitten aan te komen. Maar dit geldt dus ook voor beide providers.
Gast Geplaatst: 1 december 2007 Geplaatst: 1 december 2007 Dat bericht heb ik ook eerst gehoord. Op een gegeven moment was het weg, maar activeren ho maar.
bigtwin Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 De tekst heb ik niet helemaal gelezen, maar de titel van dit onderwerp is voor mij niet echt nieuw... Voor wie wel? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
MR_B Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 Citaat: Mijn kaart krijgt geen nieuwe entitlement (ontvang geen enkele EMM van CD, zelf niet na alle mogelijke heractivaties). Blijkt dat dit probleem al van oktober dateert, maar merk het nu (na 1/12). Dacht ze even te bellen maar dat is dus onmogelijk. Wat ik ook probeer, krijg maar geen persoon aan de lijn! Echt waardeloos. Voordat iemand het vraagt: kaart zit in een DB waarbij alle cam's met alle instellingen geprobeerd zijn zonder suc6. gewoon ff in een originele receiver pluggen. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
ScoobX Geplaatst: 4 december 2007 Geplaatst: 4 december 2007 Ik heb een db7020 en had hetzelfde probleem. Gisteren even langs geweest in de satellietwinkel, en daar opnieuw laten activeren in een Philips ontvanger. Daar bevestigden ze mij wel dat er heel veel tvv bezitters dit probleem hadden, en dat er zelfs kaarten waren die ze niet meer geactiveerd kregen.
Littlesat Geplaatst: 4 december 2007 Geplaatst: 4 december 2007 Dan ligt dat toch echt wel aan de gebruikte emu en settings e.d. van je DB7020(!) en niet aan CanalDigitaal. Toch is het mogelijk met je DB7020 (o.a. PliImage met standaard CCCam zonder wat de wijzigen) om de updates te krijgen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
ScoobX Geplaatst: 4 december 2007 Geplaatst: 4 december 2007 Ik dacht het niet, het zal waarschijnlijk gewoon toeval zijn. Ik heb met cccam, com3d, camx, ... dus toch probs bij tvv op zaterdag en zondag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen