gerritvogels2 Geplaatst: 1 december 2007 Geplaatst: 1 december 2007 ben voornemens om de Sony KDL40X3500 te kopen. Deze wil ik gebruiken middels een Dreambox 7000 (later de 8000 als die komt)maar ook via de kabel van @Home. Ik heb hier een Alphacryp Classic module ligen om mijn Irdeto kaartje te laten werken. Nu vertelde de verkopen van een van de winkels die ik bezocht heb dat deze module over enkel maanden niet meer zal werken. De keuze voor deze tv zit hem dan mede in het feit dat hij DVB-C aan boord heeft. Wanneer deze module niet meer zal werken kan ik wellicht beter een andere keuze maken zonder DVB-C. Wie kan mij hier wat meer over vertellen of is het alleen maar verkooppraat? groetjes Gerrit
Bamoah Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 Beste Gerrit, ik zou zeggen even deze forum/tread doorspitten.: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1253641/0 Je zal je antwoord daar vinden, de Alpahcrypt werkt wel degelijk met de 40X3500 alleen moet je een bepaalde versie van deze cam hebben welk precies weet ik niet meer maar dacht de 3.09. <-->Exterminate..Exterminaaaaate !!<-->
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen