wenigeri Geplaatst: 1 december 2007 Geplaatst: 1 december 2007 Wie kan mij advies geven? Ik heb een Relook 400s die na het flashen wel wil opstarten maar dan voordat hij er is uit springt. Je ziet nog net een seconde het opstartscherm en dan staat de ventilator stil en springt hij uit. Ik heb al van alles geprobeerd maar niets helpt, uiteindelijk heb ik een jtag snoertje gemaakt en jtag gedraaid en dit is succesvol verlopen maar het probleem blijft hetzelfde. Ik kan via ftp geen contact met de Relook krijgen, soms geeft hij een melding van de verkeerde database maar veranderen helpt ook niet.Wie heeft dit ook wel eens aan de hand gehad?
Molekamp Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 Via usb zou altijd moeten werken met de relook software.
Gast Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 idd via usb dan achteraan uitleggen, aanzetten en de aan/uit knop blijven indrukken tot je in usb mode bent , via Flash Tools de usb_uboot.img erin pompen en dan de image naar keuze als alles afgelopen is (Done) op de AB aan/uit knop ff indrukken , indien nodig MID instellen volgens keuze en dit o/d decoder zelf de rechtse pijl indrukken bij het rebooten. Suc6,
Golfdiesel Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 mocht het nog steeds niet willen, dan kan je de HDD in je PC stoppen en formatteren zodat de Relook hem als een nieuwe HDD ziet. Deze zal hem dan weer formatteren. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
NL1PDV Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 wat ook wil koppel eens de hdd af , dan power knop uit aan doen en de standby knop ingedrukt houden .. dan kom je in de usb mode , als je geflashed hebt hdd weer aansluiten herstarten en dan moet ie het weer doen .. suc6 M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
wenigeri Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Geplaatst: 3 december 2007 Al deze handelingen heb ik al uitgevoerd. Flashen via USB heb ik al wel 20 keer gedaan maar het probleem blijft. De harde schijf heb ik eruit gehaald maar het maakt geen verschil. Je ziet dat hij aan het opstarten is en dan zie je een seconde het scherm dat je krijgt na een flash voorbij schieten en dan slaat de decoder uit. Je ziet dan eerst de ventilator uit springen en dan heb ik sneeuw in beeld. In het scherm van de decoder blijft dan MENU staan. ik heb de originele images erin gezet en ook andere geprobeerd.
robbedoeske Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 Heb je ook een serial all image geprobeerd? Het kan zijn dat je bootloader om zeep is en met een serial all word die ook vervangen.Probeer eens een enigma image(als je dat al niet gedaan hebt) zoals abcom.
wenigeri Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Geplaatst: 3 december 2007 Serieel lukt me niet, doe ik dat ook met flashtools?
NL1PDV Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 ja ook met flashtools kan je srial aan klikken .. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
wenigeri Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Geplaatst: 4 december 2007 Serial krijg ik niet voor elkaar maar ik heb nu gewoon weer via USB het image:Usb_all_420-422_Gemini-410 gedraaid en nu slaat de decoder niet uit maar komt in het menu waarin ik de taal moet selecteren. In het scherm van de decoder staat dan Done en kan ik er weer niets mee. Moet ik er nu weer iets overheen zetten? en zo ja welk image? pal / ntsc?
caveman Geplaatst: 4 december 2007 Geplaatst: 4 december 2007 Duw maar eens op de blauwe knop, hier kan je cams selecteren en ook settings. CCcam als standaard selecteren en je zou beeld moeten hebben. DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
wenigeri Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Geplaatst: 4 december 2007 Ook in de blauwe knop helpt niet, in beeld kan ik kiezen voor engels of een andere taal maar wat ik ook doe er komt geen reactie. Ook op de decoder zelf geen beweging in te krijgen. Na het installeren staat er op de decoder copy en dan done. dan kan ik de taal kiezen. Trouwens iedereen die tips geeft hartelijk dank.
Gast Geplaatst: 4 december 2007 Geplaatst: 4 december 2007 Citaat: Serial krijg ik niet voor elkaar maar ik heb nu gewoon weer via USB het image:Usb_all_420-422_Gemini-410 gedraaid en nu slaat de decoder niet uit maar komt in het menu waarin ik de taal moet selecteren. In het scherm van de decoder staat dan Done en kan ik er weer niets mee. Moet ik er nu weer iets overheen zetten? en zo ja welk image? pal / ntsc? dis is een Mid probleem, te verhelpen door hard reboot en vooraan de decoder op de pijl ffw te blijven drukken tot de keuze decoders in beeld komt kies relook naar modelkeuze 200/400 grtz,
wenigeri Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Geplaatst: 4 december 2007 Ook dit heb ik uitgevoerd maar geen resultaat. Is het een optie om helemaal overnieuw te beginnen en welk image moet ik er dan opzetten? Als ik er een andere image opzet slaat hij weer uit.
wenigeri Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Geplaatst: 4 december 2007 Bij het opstarten van de decoder krijg ik nu in het scherm van de decoder eerst FPOK te zien, dan schiet er iets met allemaal nullen door het scherm van de decoder. Daarna springt hij op DONE en laat hij het keuzemenu zien van welke taal ik wil kiezen. Heb ik misschien een verkeerde image? (USB_ALL_420-422_Gemini-410.....)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen