Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 Ik wil een complete Inmage maken van mijn C schijf inklusief Windows Vista. Met behulp van Windows Vista. Heb wel de mogelijkheid gezien van bestanden enz te backuppen, maar zoals ik al aangaf wil ik alles in een keer compleet met Windows Vista en alle bestanden in een keer kunnen backuppen, en of inmage maken. Is dat mogelijk??
kaelem Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 Ik neem aan dat dat met ghost wil lukken. Ik weet alleen niet hoe dat zit met de ondersteuning van vista maar ik vermoed dat dat wel zal lukken. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
ronald10 Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 Acronis True Image Home is daar een mooi programma voor. DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000
Gast Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 Klopt moet je wel een bootcd eerst maken en vanuit hier tijdens het opstarten een kloon maken.als vista aktief is lukt het niet.
WPW Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 Ik heb in vista een backup optie gezien van de hele schijf tbv. volledige restore met de vista cd. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 Klopt maar zoals altijd met windows backup maken lukt altijd terug zetten nooit.
WPW Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 Jawel dat werkt perfect, maar je moet het wel terug zetten met bvb bartPE, al menig server/werkstation ermee gered. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
DRG Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 Symantec backup exec system recovery http://www.symantec.com/business/products/overview.jsp?pcid=2244&pvid=1601_1 Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 december 2007 Geplaatst: 6 december 2007 Ik heb zojuist verkregem, HD Clone Free Edition. Heb hiermee een BOOT DVD gemaakt. Deze gaat goed, en start ook zonder problemen op. Opstartschijf. Maar hoe werkt dat programma verder. Ik wil van mijn C schijf een backup maken op mijn D schijf, in de map BACKUP Dus volgens mij van Patitie naar Patitie in de map BACKUP. Mijn Engels is niet zo best. Vandaar.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 december 2007 Geplaatst: 7 december 2007 Gezien, dat het met deze inditie niet gaat. Heb nu een editie die het wel moet kunnen. Maar ik kan niet vinden hoe het werkt. Wat wil ik. Van mijn C schijf een patitie het gebruikte gedeelte van die schijf backuppen naar mijn 2e D schijf, in een map genaamt BACKUP Ik heb vanuit het programma een bootcd gemaakt, deze start ppk goed op in dosmode. Wie kan mij dit goed uitleggen.
jeevanhoof Geplaatst: 7 december 2007 Geplaatst: 7 december 2007 Citaat: moet je wel een bootcd eerst maken en vanuit hier tijdens het opstarten een kloon maken.als vista aktief is lukt het niet. Volgens mij kan je met acronis 10 een volledige back-up maken als windows draaid. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Henri Aalten Geplaatst: 12 december 2007 Geplaatst: 12 december 2007 Dat lukt helaas niet. Ook met Ghost werkt het niet goed.
WPW Geplaatst: 12 december 2007 Geplaatst: 12 december 2007 Met de spullen van paragon gaat dat wel, heb net de hele suite gekocht, mooi spul maar niet goedkoop. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
MagicOnline Geplaatst: 12 december 2007 Geplaatst: 12 december 2007 Denk dat wat je wil niet gaat lukken. HDD clone het woord clone (kloon) zegt het al. Deze maakt een identieke kopie van bron schijf naar doel schijf of viseversa. Als je dus een schijf wil klonen heb je dus een 2e schijf nodig waarvan de ruimte minstens net zo groot is. Wat jij wil is een image maken van een bepaalde partitie cq hdd aan je post te zien. Hiervoor heb je byvoorbeeld symantec Ghost, deze doet precies wat jij wil maar is helaas niet gratis. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
MagicOnline Geplaatst: 12 december 2007 Geplaatst: 12 december 2007 Citaat: Dat lukt helaas niet. Ook met Ghost werkt het niet goed. Dan doe je wel iets verkeerd, ik gebruik daar namelijk altijd ghost voor. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen