Ga naar inhoud


ACamd (voor Windows)


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: gjstroom
Origineel bericht van: gjstroom
Hoi Appie, ik gebruik de laatste versie acamd en het cccam protocol (ziggo dvb-c).
Het viel mij de laatste tijd al op dat dvbviewer regelmatig crasht, maar ik ben er nu uit dat het met een timeout te maken heeft van mijn server. Als ik mijn locale cccam stop dan crasht dvbviewer ook zodra er geen antwoord komt op de laatste ECM.
Ik ben ook bezig met dvblink tvsource om de boel onder windows media center aan de praat te krijgen, daar werkt acamd ook onder mbv csa.dll. Deze combi hangt ook regelmatig, ik denk dat het een soort gelijk probleem is als met dvbviewer.

DisableClientOnBadConnection=1 lijkt het probleem op te lossen.
[edit1]Hmmm toch niet weer een crash...
Zal eens proberen of ik het ook hem via het newcs protocol.
[edit2]Via newcs blijft dvbviewer gewoon draaien (geen beeld) als ik de netwerkkaart disable, als ik dit doe als het cccam protocol gebruikt wordt dan crasht dvbviewer meteen.
Huidige CCcamN cardclient is niet stabiel, komt door verwijderen van share's. (dit probleem is opgelost in de volgende versie)
Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Rigolo
Appie,
Zou je dan ook de source-code van ACamd kunnen publiseren? Ik denk dat er vast projecten zijn die er van kunnen leren, en dat er ook mensen zijn die eventueel toevoegingen en aanvullingen er op kunnen leveren.
Hein.
Source maak ik niet publiek, ik wil het komende 1/2 jaar wel een deel publiek maken.
Het gaat hierbij om het server deel, veel hiervan is ook reeds publiek via het sc-vdr opensource project.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: the_knarf
Is deze cardreader iets om te gebruiken i.c.m. ACamd? TeVii Phoenix card reader USB

Wat ik heb kunnen vinden aan specs zegt mij dat de reader op 3.58MHz of 3.68MHz werkt. Volgens mij heb je voor Irdeto2 kaarten 6MHz nodig, voor de andere kaarten weet ik het niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Brutus

je 14d zijn om ;-)
Klopt, er zijn nog een aantal extra zaken bijgekomen.
Een Monitor applicatie, voor het remote kunnen configureren en bekijken data.
Deze heb je vooral nodig als je vista en win7 gebruikt en ACamd gestart word via een service. (oa Mediaportal en DVBlink)
Verder heb ik een aangepaste MDAPIFilter.ax ACamd only versie gemaakt, geen extra dll's meer nodig, ACamd doet nu zelf het decrypten.
En natuurlijk testen, testen en testen.......
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het vele werk dat je in deze plugin stopt Appiemulder.

 

Ikzelf maak gebruik van de NewCS TVsource ACamd combinatie en merk dat ik regelmatig last heb van totale systeemfreezes bij het bekijken van gecodeerde zenders.

Klopt het dat je ook aan het kijken bent of je de plugin met TVsource goed kunt laten werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WBMK
Bedankt voor het vele werk dat je in deze plugin stopt Appiemulder.

Ikzelf maak gebruik van de NewCS TVsource ACamd combinatie en merk dat ik regelmatig last heb van totale systeemfreezes bij het bekijken van gecodeerde zenders.
Klopt het dat je ook aan het kijken bent of je de plugin met TVsource goed kunt laten werken?
Klopt ik heb met TVsource getest en een aantal fout(jes) kunnen vinden, maar dit had niet betrekking op systeem vastlopers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...