Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Ik heb Digitale TV van @Home, maar ik krijg het niet aan de praat.Heb alle kabels aangesloten, maar krijg iedere keer de melding "installatie mislukt" heb een Philips 2020 reciever, en heb het via internet geactiveerd....Duurt dit een paar dagen, of moet je gelijk beeld hebben.Ben al vanaf donderdag bezig.

 

gr,

 

Rokit

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5


Geplaatst:
Citaat:
Je zou gelijk beeld moeten hebben. Heb je de kaart al eens omgedraaid in de kaartlezer gestoken?


Had ik ook al geprobeerd...

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Geplaatst:

Nederland 1 is niet gecodeerd, die zou je altijd moeten kunnen ontvangen. Ook zonder kaart.

 

Op het installatiescherm de juiste parameters ingesteld? Voor Hoogeveen:

frequentie 369,00 MHz, netwerkcode: 7900, symbolrate: 6875, QAM: 64

Geplaatst:

Ik heb alles zo ingevuld, alleen bij frequentie heb ik 369000 staan ( zonder komma..)

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Geplaatst:

Heb het gevonden....splitter was niet goed...maar bedank voor het meedenken....

 

gr,

 

Rokit

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...