mcaklein Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 Ik zoek een PVR voor free-to-air zenders (Ned 1,2,3). De Topfield aanbieding bij KPN ziet er interessant uit, maar klopt het dat die niet voor FTA zenders te gebruiken is zonder Digitenne abonnement? Ik heb dat nergens expliciet kunnen lezen, maar sommige berichten op dit forum lijken dat te suggereren. Is de KPN Topfield op een andere manier te gebruiken of kan ik beter via Duitsland iets kopen? Michel.
alx Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 Heb een PVR voor FTA-zenders voor je. Verder per PM. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
MacGuinness Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 Een Laptop en een DVB-T usb-stick levert ook PVR Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
asmi Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 Citaat: Ik zoek een PVR voor free-to-air zenders (Ned 1,2,3). De Topfield aanbieding bij KPN ziet er interessant uit, maar klopt het dat die niet voor FTA zenders te gebruiken is zonder Digitenne abonnement? Ik heb dat nergens expliciet kunnen lezen, maar sommige berichten op dit forum lijken dat te suggereren. Je kunt de PVR van KPN gewoon zonder smartcard gebruiken voor de publieke en voor de regionale omroepen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen