Psychosammie Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 Ik wil een partitie groter maken. Partition magic is natuurlijk een optie maar om dat nu te kopen voor eenmalig gebruik. Er moeten ook freeware tools zijn. Wie weet een goede? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
WPW Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 Partition magic gnome.iso clonegenius.iso gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Psychosammie Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Geplaatst: 4 december 2007 Thnx, We gaan de Gnome ISO eens proberen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast Geplaatst: 4 december 2007 Geplaatst: 4 december 2007 gparted is linux based en ondersteund ook Fat32, NTFS... gewoon op een cd bakken en je hebt een bootable cd om te partitioneren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen