boarder Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 Sedert enkele dagen kan ik niet meer via deze computer mijn harde schijf bekijken. Als ik dubbelklik op de C of D-schijf, krijg ik op de plaats waar 'openen' of 'verkennen' staat, een onleesbaar taaltje. Moet ik vrezen voor een virus of is dit slechts een fout? Zie bijlage voor de fout 1473302-fout_windows.doc
Ome Merde Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 je bijlage doet het bij mij niet ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 Is denk ik een register fout/foute registerwaardes... Als ik zulke fouten krijg installeer ik in het algemeen opnieuw, maar je kunt ook een register controle programmaatje of systeemherstel draaien. Heb je hier al lang last van? Anders zou ik voor systeemherstel gaan.
boarder Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Geplaatst: 3 december 2007 Deze fout heb ik sinds een dag of drie. Morgen eens proberen met een systeemherstel. Bedankt Maze
boarder Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Geplaatst: 6 december 2007 Fout gevonden, het waren wel degelijk "worm" virussen die via mijn memorystick op mijn computer terechtgekomen zijn. Wie kan me zeggen hoe ik de beschadigingen eenvoudig kan herstellen. De virussen zijn verwijderd maar ik formateer niet graag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen