Gast Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 SP3 voor betatesters gedownload (336MB)en probleemloos geinstalleerd in mijn XP-prof. Ik merk geen enkel verschil in snelheid. SP3 zou, behalve een aantal opgeloste bugs, XP 10% sneller maken. Configuratie: Opteron 170 (2GHz/2x1GB cache), 2GB memory dual channel, XP op 2x Raptor 74GB/10.000rpm in RAID 0 (Voor SP3 uiteraard een image gemaakt)
Tonskidutch Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 service pack 3 is volgens maartena verbeterd met betrekking tot multithreading... dat moet zich dan wel nog bewijzen en is wellicht afhankelijk van specifieke configuraties ik geloof er niet zo in, ook al omdat mijnsinziens, het eerder gaat om bepaalde processen die niet standaard opgeroepen worden met sp3 die kun je dus ook zelf killen of niet automatisch laten starten. bovendien kan ik me niet voorstellen dat windhoos een service pack dat voor XP-prof is (aflopende zaak mbt support) nog verbeterd gezien het feit dat men liever vista verkoopt voor nieuwere cpu's cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Gast Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 Hier http://core.tweakers.net/nieuws/50544/sp3-krikt-snelheid-windows-xp-op-met-10-procent.html is sprake van 10% winst. Niet gek. Ik wacht het af. Ga voorlopig door met SP3. De oude image van XP is z.n. met 5 min. hersteld.
Tonskidutch Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 10% winst enkel bij een microsoft office toepassing je moet ook op jouw link de gerelateerde berichten eens doorlezen. wishfull thinking dus cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen