MR_B Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 Het valt me op als ik een "vreemde" C+ kaart in mijn strong doe en dan op BVN kom dat het dan 2 minuten duurt voordat ik verder kan zappen. Nu vraag ik mij af of dan de kaart wordt bijgewerkt en zoja met wat ? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Unetwork Geplaatst: 8 december 2007 Geplaatst: 8 december 2007 bvn is fta Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
MR_B Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Geplaatst: 8 december 2007 Citaat: bvn is fta Weet ik maar toch wordt er iets bijgewerkt ! Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast Geplaatst: 8 december 2007 Geplaatst: 8 december 2007 Dit is de update van de nieuwe software voor de astra 23,5 positie.
MR_B Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Geplaatst: 9 december 2007 Citaat: Dit is de update van de nieuwe software voor de astra 23,5 positie. Wordt daar de kaart dan voor bijgewerkt ?!? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast Geplaatst: 9 december 2007 Geplaatst: 9 december 2007 Ik dacht alleen de ontvanger. Maar mss dat ze doormiddel van de smartcard bekijken of je de update al gehad hebt.
MR_B Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Geplaatst: 9 december 2007 Citaat: Ik dacht alleen de ontvanger. Maar mss dat ze doormiddel van de smartcard bekijken of je de update al gehad hebt. Maar dat is nu net het rare, als ik mijn eigen setje [smartkaart en ontvanger] gebruik is er niks aan de hand. Neem ik een smartkaart van iemand anders dan blijft ie dus ff op BVN updaten, je kunt dan ook niet meer verder zappen. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen