Ga naar inhoud

[Strong 8000] SRT8000 ontvangt geen RTL's

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

SRT8000 zenders laten zoeken en krijg keurig Ned1 .. Ned3, SBS6, Veronica, Net5, BVN ... maar geen RTL4, RTL5, RTL7 ...

Instellings fout ?? of wat doe ik anders fout??

Ook op andere schotels geprobeert die het op andere ontvangers wel doen dus daar zou het niet aan mogen liggen ..

Geplaatst:

klopt, heb ik ook met V20 op een ontvanger, gewoon sattracker erin en dan in de juiste volgorde zetten en klaar is kees.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

Gegevens wat er nu in zit:

Versie 6

dASSOULT AT

Type 0

Patchrun 1

Bedoeling is dat er wel originele software in blijft.

Geplaatst:

maar versie 6 is wel heel erg oud, je kunt toch beter eerst V20 proberen, hier zit nog V6 in geloof ik.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

en je ziet ze waarschijnlijk niet omdat de rtl kanalen regelmatig niet op de goede plaats komen (bij mij rond de 1240)

en aangezien jij maar 999 kanalen hebt, passen ze niet.

dus inderdaad gewoon sattracker doen

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Geplaatst:

Voor rtl heb je oem3 nodig.

Deze zit in de ne3ned-v20 tot sattracker 3.0

suc6

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Geplaatst:

ook bij V20 pakt die ze vaak niet, voor de duidelijkheid.

MVG. Gerard

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

wel als je scant op canal digitaal eerste 500 zenders vast.

deze code verander je later FFFF

suc6

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Geplaatst:

joh... Na tinetallen keren scannen durf ik wel te stellen

dat zowel v20 als v22 deRTLs ook wel eens niet vinden (als Canaldigitaal kanaal)

al heb ik wel het vermoeden dat het meer in mijn kaart zit omdat ik ook de themazenders niet krijg en de regionalen en de themazenders ook niet bij canaldigitaal horen tijdens/na het scannen.

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Geplaatst:

nee hoor ligt niet aan de kaart veel strongs 8000 hebben dit probleem de laatste software versie werkt beter maar geeft ook geen garantie hiervoor.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Geplaatst:

Ligt dus absoluut WEL aan de kaart.

vandaag laten scannen met een kaart van iemand anders

en met deze kaart krijgt ik wel de RTLS

Geplaatst:

echt niet, als jij het met je eigen kaart had gedaan had het nog niks uitgemaakt.

MVG. Gerard

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

Wat wellicht ook een mogelijkheid is bij versie 6 (bij voorkeur minimaal 20): kanalen zoeken op Canal Digitaal en daarna handmatig in volgorde zetten...

Omdat je bij CD standaard de kanalen vanaf 501 kunt hernummeren, moet je een trucje toepassen...

Ga weer naar zenders opnieuw installeren en kies dit keer geen CD kanalen

installeren maar vrije keuze totdat de waarschuwing verschijnt dat alle kanalen verwijdert zullen worden als je doorgaat. Dan ga je terug in het menu en kiest kanalen hernummeren... dan kun je vanaf 1 de kanalen hernummeren.

Dreambox DM500S

SRT8000 -> 20oem6

NOKIA 9302 -> Sattracker 4.0ENG

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen