Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie wet raad,

Vorige week nieuwe software update gedaan voor DUO LNB, zoals het hoort via satelliet.

6072 werkte prima,gister sprong hij zomaar naar MENU.

Nu doet hij niets meer en staat na opstarten vast in het Menu en reageert nergens op, wie weet raad?

Groeten

VOLGAS

Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!!

Dus niet zeuren maar meedenken.......

Geplaatst:

als je de zenders opzoekt of even de stekker eruit?

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

Gebeurd mij ook zo'n 4x per week; weer opnieuw snel-zenderzoeken en hij kan weer een dag of 2 verder.

Wieowie heeft hiervoor een oplossing? Ik weet dat er al een topic hieover loopt.

Geplaatst:

Bij mij heeft er ooit een firmware van ##GECENSUREERDE TEKST OF URL## ingezeten. Die gaf af en toe ook een probleempje. Omdat de tuner in de eerste plaats dient om tvvlaanderen te ontvangen, zonder problemen liefst, heb ik er terug de orginele firmware ingezet.

Daarna heeft hij automatisch de update via bvn gedaan. Sindsdien heeft hij het probleem dat hij inderdaad vast staat in de menu. Het enige dat ik dan kan doen is de zenders opnieuw zoeken. Ik heb een dsx 6073 . Bij mij gebeurd het geen 4 maal per week, slechts af en toe. Zoals vandaag dus. De vorige keren waren 20 en 19 november, en de andere keer zal in oktober of begin november geweest zijn. Ik kan geen zenders snelzoeken, maar ik heb geen ontvangst van de astra op 23.5 . Misschien heeft het iets te maken met de maaandelijkse verlenging van het abonement? Bij mij staat het al op 31 jan 08.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen