Ga naar inhoud


Doven- en slechthorende tt ondertiteling 888


rolandroland

Aanbevolen berichten

Dag mensen,

 

Regelmatig maak ik gebruik van de doven- en slechthorende teletekst ondertiteling pagina 888. Het valt mij op dat de teletekst uitzendingen soms zeer kort onderbroken worden. Er komt dan kort een melding in het scherm te staan "geen teletekst uitzending". Dit heeft verder geen invloed op de teletekst ondertiteling zelf alleen vind ik die balk hinderlijk. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit doet zich voor op elke zender. Het geluid en beeld is goed en dat gaat ook gewoon door, terwijl er op komt te staan "geen teletekst uitzending". Ik heb de Samsung SMT-1000T. Het ligt niet aan mijn TV, want bij satelliet ontvangst werkt de teletekst goed, zonder die melding dat er geen teletekst aanwezig is. De ontvangst signaal van Digitenne is 80%.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Ed,

 

Zal ik doen alleen het nadeel hiervan is dat ik een breedbeeld TV heb. Als ik de ondertiteling van Digitenne aan zet komt dat op het zwarte balk gedeelte te staan (!). Dus dan schuift mijn beeld omhoog en krijg ik een zwarte balk te voorschijn waarin vervolgens de ondertiteling in is te lezen. Niet fraai dus! Kan dat ook anders ingesteld worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...