Gast Geplaatst: 4 december 2007 Geplaatst: 4 december 2007 Ik draai een zenderlijst van pet voor draaibaar systeem. maar daarin ontbreekt de Eurobird 4 op 4 oost. Hoe kan ik deze satelliet toevoegen aan mij lijst? Bij de satellietconfiguratie staat hij niet bij. Daar gaat het van Amos 4w naar Telecom 3o en Sirius 5o.
edje-ken Geplaatst: 5 december 2007 Geplaatst: 5 december 2007 eurobird4 op 4 oost staat er niet tussen omdat deze sat leeg is. in de dbf zenderlijsten staat hij ook niet. eurobird 9 op 9 oost overigens wel edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Noordzee Geplaatst: 6 december 2007 Geplaatst: 6 december 2007 Deze satelliet is niet "leeg". Op 10970/H/5632 3/4 zit NBA TV 1. Op dit moment gecodeerd, Van de week was het FTA. Op diverse andere frequentie's worden regelmatig feeds uitgezonden. Wat betreft de vraag over het toevoegen : Dat is per ontvanger verschillend. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Skysurfer Geplaatst: 6 december 2007 Geplaatst: 6 december 2007 Citaat: eurobird4 op 4 oost staat er niet tussen omdat deze sat leeg is. in de dbf zenderlijsten staat hij ook niet. eurobird 9 op 9 oost overigens wel edje Ooit van Lyngsat gehoord?
Gast Geplaatst: 6 december 2007 Geplaatst: 6 december 2007 heb een dreambox met pli image en pet settings, maar dus zonder 4 oost. Kan ik die met dreamboxedit er aan toevoegen? Of kan ik gewoon de satellites.xml aanpassen? Zit die NBA TV terug dicht op deze sat? Daarvoor zou ik de sat er eigenlijk aan toe willen voegen.
edje-ken Geplaatst: 7 december 2007 Geplaatst: 7 december 2007 Citaat: Ooit van Lyngsat gehoord? ja ik wel maar daar lees ik niks. vind hem niet overzichtelijk. af en toe zie ik king off sat (als ik het goed schrijf). voor de rest bekijk ik gewoon de zenderlijst. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Skysurfer Geplaatst: 7 december 2007 Geplaatst: 7 december 2007 Als je daar niks leest dan snap ik het niet. Hier staan toch echt de frequenties waarop (af en toe) wordt uitgezonden: http://www.lyngsat.com/eb4.html Dus hij is echt niet leeg...
edje-ken Geplaatst: 7 december 2007 Geplaatst: 7 december 2007 ja ik heb daar even gekeken en er staan inderdaad een x-aantal frequentie's met feeds en 1x nba. hij is dus inderdaad niet leeg. ik keek zelf even bij king off sat en daar staat hij als zijnde leeg qua zenders. Maargoed de topic starter vroeg hoe hij die sat kon toevoegen en heeft daar ondertussen nog geen antwoord op. dus bij deze hoe ik het zelf doe. pas de satellites.xml aan copieer deze naar de dreambox. stel je box in op ontvangst van 1 sat (zelf kies ik astra) dan reboot ik de box. dan stel ik de boel weer in zoals het hoort en staat de nieuw toegevoegde sat erbij en kan die afgezocht worden. ik hoop dat je er iets mee kan. edje edit: King of sat geeft trouwens nu wel NBA tv aan Vu+ Solo2Dreambox 800s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen