Ga naar inhoud

[Asscom reference] Problemen met en zonder afstandsbediening ...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste, heb op dit ogenblik een asscom reference bij mij met als versie 12 Fabrikant Anam electronics Type 2 en patch run o.

Ik zou veronderstellen, dat men zonder afstandsbediening met de pijltjes toetsen op en neer van kanaal zou kunnen verwisselen ... Dit lukt mij niet. De pijltjes links en rechts vooraan op het toestel werken wel en geven aan het volume lager of hoger.Doe ik iets verkeerd of zou het kunnen dat de pijltjes toetsen op en neer niet meer zouden werken ?

Wat is de kostprijs van zo'n afstandsbediening? hij lijkt sterk op een afstandsbediening van de nokia 9304 s ...

Wat is de naam van de patchkabel ? Of beter gezegd onder welke naam zou ik hem kunnen kopen in en computerwinkel ?

Dank voor jullie hulp

Geel , Stad in de Kempen.

Geplaatst:

Ben er ondertussen achter dat je de tv-progs die je wil zien , indien je geen afstandsbediening hebt, moet markeren als voorkeurskanaal ...

Geel , Stad in de Kempen.

Geplaatst:

Of de patchkabel een naam heeft weet ik niet, of hij te koop is in een winkel ook niet.

Ik kan er wel een leveren (via PM)

post-3175-1318259528,8012_thumb.jpg

Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3

Geplaatst:

Normaal werken ze ook als je ze niet als voorkeurskanaal hebt ingesteld, maar ik denk dat de ontvanger juist zo staat ingesteld dat hij alleen voorkeur kanalen weer moet geven. En de knop om naar alle kanalen te gaan kijken zit alleen op de ASB.

Voor de rest is het dacht ik dezelfde ASB als voor alle Seca ontvangers gebruikt wordt, dus ook voor Philips, strong enz. of ze ook onderling uitwisselbaar zijn weet ik niet.

Het kabeltje heet een RS 232 adapter, de meesten maken hem zelf omdat ze vrij moeilijk verkrijgbaar zijn. Kun je zo'n ding niet zelf maken of kun je die niet vinden laat het dan even weten.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen