Ga naar inhoud


[Strong] Emporor's v3.2 of V7b ?


Gast

Aanbevolen berichten

Wat is eigenlijk het verschil tussen de V7b en V3.2 voor Strong SRT8000 V22. Ik heb nu V3.2 geladen, werkt, maar slechts 999 kanalen. Moet ik ze allebei laden ? Kan iemand me inlichten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


De laatste patch is Srt8100 V7b-2002.

Je hoeft alleen deze te laden.

Bij mijn weten is er nog geen goede editor voor de 2002 kanalen dus dit moet je handmatig doen.

Verder kan ik je zeggen dat deze versie perfect draait met de goede files. Ikzelf gebruik de zelf-ge-edite files van Murdock op gw.

Probeer maar even en laat maar weten.

 

cheers,

 

cherrieboy2646@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet eigenlijk nog niet zo goed waar ik mee bezig ben. V7b is dus nieuwer dan 3.2 (klinkt logisch). Ik heb de receiver een paar maanden geleden gekocht met een goldcard erbij. Ik heb geen idee wat daarop staat maar ik heb C+ en daar ging het om, maar als je een goed idee hebt, houd ik me aanbevolen. Ik werd alleen een beetje ziek van het feit dat ik elke week een ander kaartje moest halen. Ik hoop dat dat nu weg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De firmware heeft "niets" met je kaart te maken.

Omdat ik niet weet wat er op je kaart staat en jijzelf klaarblijkelijk ook niet, raad ik je aan om eens goed rond te kijken op de verschillende sites. Hier is veel info te vinden voor de beginnend schotelaar!! Je zou kunnen beginnen bij LINKS.

E.e.a. is niet hatelijk bedoeld, maar voorkomt overbodige vragen.

 

cheers,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan ik je op dit moment niet zeggen.

beschik namelijk niet over Hotbird.Dan moet ik het dak op. Kan dit vanaf volgende week pas uitproberen op een andere lokatie met zelfrichtende schotel.

Sorry for the inconvenience!

 

cheers,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...