Patman Geplaatst: 5 december 2007 Geplaatst: 5 december 2007 ik ben nieuw hier en na veel lezen blijf ik oneindig in een cirkel ronddraaien en weet niet goed wat te doen....graag dus jullie hulp. Ik ga binnenkort verhuizen, krijg een nieuwe full hd lcd tv en wil graag goede (de beste) beeldkwaliteit. Overweeg dus satelliet tv. Uiteraard wil ik in de woonkamer tv kijken en opnemen (heb een 160 gb hd dvd recorder). Op termijn wil ik ook in de keuken (klein lcd tv'tje), op de slaapkamer en op zolder (via pc?) televisie kunnen kijken. Ik ben niet een echte pc freak, maar beetje hobby is het wel (download veel via niewsgroepen e.d.) en wil ook wel een beetje gaan klussen met sat tv. Voorop staat wel dat ik in de woonkamer stabiele tv wil hebben. Waar het op neer komt is dat ik dusdanig spullen aanschaf waarmee ik in de toekomst verder kan. Graag jullie advies...en oja, weten jullie een goede shop in de buurt van Zwolle? DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Patman Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Geplaatst: 5 december 2007 wat via astra 1 en 3 binnenkomt is in eerste instantie voldoende DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
WPW Geplaatst: 5 december 2007 Geplaatst: 5 december 2007 Lees dit http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1473333 eens door. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Patman Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Geplaatst: 5 december 2007 thanks wpw, deze had ik inderdaad ook al gezien en gelezen. Maar dan? Welke tuner? Welke schotel? etc. Wat denken, vinden jullie van de : Mvision HD500 USB COMBO NET HD Satelliet + DIGITENNE in 1 en PVR Ready via USB icm een standaard (triax) schotel en QUAD duo lnb? DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
WPW Geplaatst: 5 december 2007 Geplaatst: 5 december 2007 Schotel en Quad duo is prima, wat betreft de ontvanger zal je gebruikers ervaringen moeten zoeken/lezen of het allemaal wel werkt. HD PVR ontvangers zijn te nieuw om hier al iets definitiefs over te zeggen en dan de combi HD+PVR naar usb en digitenne in 1 is al helemaal een grote vraag of dit wel goed werkt. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen