Gast Geplaatst: 14 maart 2002 Geplaatst: 14 maart 2002 Beste Lezers Ik heb een vraag voor de mensen die er meer van afweten als ik ik heb een stron srt8000 receiver en daar heb ik altijd tequila en kiosqui zenders op gehad maar sinds kort niet meer ik denk dat het dus niet aan de receiver zal liggen maar erg blij ben ik er niet mee als iemand mij hier mee toch zou willen hebben zou ik dat zeer op prijs stellen mocht je iets weten of hebben dan kun je het sturen naar r.wolfsen@chello.nl in ieder geval alvast bedankt voor de te nemen moeiste Groetjes PredatorNr1
Gast Geplaatst: 15 maart 2002 Geplaatst: 15 maart 2002 dat je een strong hebt bgrijpen we maar welke software zit er nu in ???? met meer details komen we een stuk verder denk je ook niet.
Gast Geplaatst: 15 maart 2002 Geplaatst: 15 maart 2002 Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet weet maar ik denk gewoon de standaard want ik heb hem zo gekocht en er nooit wat aan gedaan dus Nou in ieder geval vast bedankt voor de te nemen moeite en ik hoor het wel Groetjes PredatorNr1
Aanbevolen berichten