Brandvlek Geplaatst: 5 december 2007 Geplaatst: 5 december 2007 Beste mensen, Mijn Asscom Reference doet van de één op de andere dag niets meer. Geen display en geen beeld. Totaal geen respons. Na een speurtocht over het forum kwam ik vooral software gerelateerde problemen tegen. Deze Asscom heb ik 5 jaar geleden nieuw gekocht en er is nooit mee geknoeit dus software zou het probleem niet mogen zijn. Hij is wel in de garantie periode retour geweest, toen werkte het display maar gaf hij geen beeld. Bij die reparatie is een ic vervangen. Aangezien ik onhandig ben met de soldeerbout en multimeter, vandaar m'n gebruikersnaam, zou ik graag tips ontvangen over waar naar te zoeken om het mysterie op te lossen. Een stappenplan zeg maar. Misschien is het een bekend euvel dat makkelijk te repareren is?
Hellum Geplaatst: 5 december 2007 Geplaatst: 5 december 2007 zoek eens naar kapotte elco's in de voeding. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen