Ga naar inhoud


TVHome via Samsung DCB-H360R


intruder

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik kijk TVHome nu via de Philips 2020 reciever. Maar ik krijg vrijdag mijn plasma TV (Pioneer PDP-428XD ), is het verstandig om dan de Samsung DCB-H360 reciever aan te schaffen, dit omdat hier een HDMI uitgang opzit. Wie heeft ervaring met deze reciever ?

 

b.v.d. voor de info

 

Intruder

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Ik heb de ontvanger nu een paar maanden en mij bevalt hij meer dan uitstekend.

 

Er was een probleem met deze ontvanger met de HDMI uitgang.

 

Je had daardoor geen geluid en hij zapte zeer traag en nog wat meer vreemde zaken.

 

Er is een oplossing voor welke Samsung biedt.

 

Als je er eentje gaat kopen vraag dan met nadruk of hij reeds gemodificeerd is.

 

Lees ook nog ff dit artikel van Kassa over deze ontvanger

 

grtz,

 

Piet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het spulletje inmiddels thuis, maar als ik de Samsung decoder via de HDMI kabel aansluit op de pioneer TV krijg ik geen geluid...en het beeld is ook niet optimaal. Maar nu las ik ergens dat je geen Scart ( heb ik de Dreambox mee aangesloten..) en HDMI gelijk kunt gebruiken...

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb het spulletje inmiddels thuis, maar als ik de Samsung decoder via de HDMI kabel aansluit op de pioneer TV krijg ik geen geluid...en het beeld is ook niet optimaal. Maar nu las ik ergens dat je geen Scart ( heb ik de Dreambox mee aangesloten..) en HDMI gelijk kunt gebruiken...

Ik heb ergens gelezen dat je het geluid op PCM moet zetten.
Als deze op AC3 of DD staat, geeft je tv geen geluid.

gr,
BW

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik had aanvankelijk geen geluid en wegvallend beeld via HDMI. De decoder (zilverkleurig) is enkele weken na een telefoontje met Samsung, hier aan huis uitgewisseld voor een gemodificeerde (zwart). Aan de kleur is niet af te leiden of die in orde is! Maar als je nog kan ruilen krijg je misschien een goede.

 

Op m'n Panasonic plasma kan ik trouwens bij HDMI nog kiezen voor analoog geluid via de cinch ingangen.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...