puk5600 Geplaatst: 5 december 2007 Geplaatst: 5 december 2007 Ik heb een compoort in mijn pc geknutselt op de daarvoor bestemde plek aangesloten op het moederbord. (orgineel asus compoort kabeltje) maar ik krijg hem niet werkend . Ook al een tijdje in de bios gezocht maar ik kan hem daar alleen een adres geven en niet in of uitschakelen. Wie weet wat of waar ik moet zoeken. Moederbord is een asus P5GDC DELUXE. Pc zegt telkens kan compoort 1 niet openen. (Dreamup zegt dit althans)
WPW Geplaatst: 5 december 2007 Geplaatst: 5 december 2007 Apparaten beheer? legacy apparaat toevoegen, com1, instellingen invoeren zoals in bios is opgegeven? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
puk5600 Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Geplaatst: 6 december 2007 Hij staat al in de lijst van poorten in apparaat beheer. En in apparaat beheer zie ik niet de mogelijkheid legacy apparaat toevoegen.?
WPW Geplaatst: 6 december 2007 Geplaatst: 6 december 2007 Staan de instellingen goed in apparaat beheer? IO/irq? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
puk5600 Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Geplaatst: 6 december 2007 1/0 bereik op 03f8-03ff irq 04 zo staat het ook op andere pc's hier daar werkt het wel maar op deze niet. heb ook al andere bereiken geprobeert maar ook deze laten het af weten.
WPW Geplaatst: 6 december 2007 Geplaatst: 6 december 2007 Of de poort is kapot of iets anders gebruikt dezelfde resources, loop alle apparaten langs en vergeet de verborgen apparaten niet. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Hellum Geplaatst: 7 december 2007 Geplaatst: 7 december 2007 staat die in de bios wel ingeschakeld? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
puk5600 Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Geplaatst: 7 december 2007 Hehe hij werkt het was inderdaad een ander geinstaleerd apparaat dat het hele zaakje in de greep hield. Maar nu het volgende ik heb een infrarood serieel adaptertje maar dat werkt niet heb ik daar drivers voor nodig? of is dit plug and play
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen