Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 Hallo hoe komt het als ik op dit board inlog <BR>alvoors naar een topic te gaan zie ik een blauwe achtergrond .<BR>Is dat normaal of juist nieuw ??.<BR>In elk geval is het zeer lastig kan daar iets aan gedaan worden ?.<BR>Groeten <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 Vind ik ook Webmaster,<BR>die oude achtergrond was héél goed <P>C U Kadir<P><P>------------------<BR><B><BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR> </B>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 Ik hou van blauw, knap !!! Is weer eens wat anders.<P>Groetjes,<BR>exDumber <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 Het nieuwe blauw is prima voor de duidelijkheid van lezen. Vooral overdag zijn bv. de tijden beter zichtbaar. Goede verandering.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *
Gast Geplaatst: 14 augustus 2000 Geplaatst: 14 augustus 2000 Bepaalde stukken text waren zeer slecht leesbaar, nu zie je ze met je ogen dicht, een stuk duidelijker dus.<P><P>------------------<BR>Greetings: Guppie<P>gup_pie@hotmail.com
Aanbevolen berichten