Neptunus Geplaatst: 7 december 2007 Geplaatst: 7 december 2007 Ik heb onlangs mijn oude PC vervangen, helaas zit er in de nieuwe een nogal luidruchtige schijf, het ergste is dat die disk na het opstarten maar blijft doorrammelen en waar die mee bezig is is voor mij een raadsel, als ik via de taskmanager kijk met welke processen de PC bezig is zie ik niets vreemds, de grootste processen zijn firefox.exe. TeaTimer.exe en dwm.exe. Na een kwartiertje is de disk klaar met Joost mag weten waar die mee bezig was. Wat kan de oorzaak van dat kwartier spinnen zijn? Besturing is Vista Home Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Thomas2000 Geplaatst: 7 december 2007 Geplaatst: 7 december 2007 Heb je norton antivirus? Die zal wel na een opstart aan het scannen zijn misschien? Anders is de hdd aan het swappen. Een verkeerde grootte swapfile dus of te kort intern geheugen. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen