Ga naar inhoud


[TF7700HDpvr] Rvs afstands bediening voor de 7710hdpvr ?


chris50

Aanbevolen berichten

de topfield 7710hdpvr wordt nu geleverd met een rvs

afstandsbediening zoals die in de handleiding afgebeeld staat

ik zelf heb een zwarte kunststof afstandsbediening

je kunt hem nu ook los er bij kopen

op de site staat

In de huidige voorraad zit een RVS versie als kadootje

het is toch vreemd dat die er niet gewoon standaard bij zit?

post-21014-1318259532,422_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat model in de bijlage (bericht hiervoor) is ook de uitvoering die in de manual staat. Bij mijn TF7700 zit echter een ab met een hele andere indeling. De cijferindeling is ook anders bij mij: 1 2 3 4 op een rij ipv 1 2 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben toch eens even aan het zoeken gegaan in de diverse TF manuals die op het Internet staan. Blijkt dat bij mij er gewoon een ab van de TF6000PVR bij zit. Nog iemand met een TF7000HDPVR en een ab die er eigenlijk niet bij hoort? Krijg het idee dat die RVS versie uit mijn doos in handen van iemand anders is gekomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ben toch eens even aan het zoeken gegaan in de diverse TF manuals die op het Internet staan. Blijkt dat bij mij er gewoon een ab van de TF6000PVR bij zit. Nog iemand met een TF7000HDPVR en een ab die er eigenlijk niet bij hoort? Krijg het idee dat die RVS versie uit mijn doos in handen van iemand anders is gekomen...

Al hoewel ik niet weet welke kleur / uitvoering AB bij de TF7700HDPVR hoort heb ik toch de indruk dat de lakzwarte AB bij dit type hoort.
Althans is de cijfervolgorde van het nummerieke toetsenbord van de AB overeenkomstig met de Duits / Engelse handleiding.
Ik vind het verder prima want de AB functioneert uitstekend.
Ik denk dat er wel verschil zou kunnen zijn in de AB`s tussen de verschillende landenuitvoeringen.
Terwijl ik mijn TF7700 via een Nederlandse Site heb gekocht heb ik ook niet de indruk dat mijn TF7700 een specifiek voor de Nederlandse markt bestemde versie is maar dat is puur 'onderbuikgevoel'.
Want anders krijg je toch ook een Nederlandse handleiding en zou het type waarschijnlijk TF7710 moeten zijn.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik weet het ook niet wat er allemaal gerommeld wordt. Krijg er geen beste indruk van. Had natuurlijk al gezien dat de ab die ik er bij heb gekregen niet overeen kwam met wat er in de manual staat (ook geen NL manual trouwens gekregen) en dacht: het zal wel. Maar deze draad over de RVS uitvoering is voor mij toch aanleiding even wat zaken na te trekken. Heb in ieder geval mijn Nederlandse leverancier even gevraagd waar de bijbehorende ab is gebleven. Ben heel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...