tipje Geplaatst: 7 december 2007 Geplaatst: 7 december 2007 Ik heb nu Fedora 4 geinstalleerd en wil graag nu 8 gaan draaien. heb een iso dvd met Fedora 8. Wil iemand uitleggen hoe ik deze erover kan draaien, en het beste eerst de 4 formateren.
Gast Geplaatst: 8 december 2007 Geplaatst: 8 december 2007 Je hoeft je harde schijf niet eerst te formatteren hoor. Onder je oude configuratie fedora core 4 zet je eerst al je waardevolle spullen die in /home/tipje staan naar een usb-pennetje bvb. Daarna start je, je pc aan de hand van je Fedora 8 DVD en waar die zal vragen om je hele schijf te mogen benutten zeg je ja...en automatisch wist die alle gegevens van je FC4 en zet er netjes fedora 8 overheen.
tipje Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Geplaatst: 9 december 2007 Zal hem toch op cd moeten branden,want mijn oude pentium bezit geen dvd speler. Heb je daar dezelfde manier voor??
Lucky_Luke Geplaatst: 11 december 2007 Geplaatst: 11 december 2007 Je kunt ook de iso (DVD image) op harddisk laten staan, nadat je geboot hebt van USB/CDROM/network/installatie kernel files van harddisk) om vervolgens F8 vanaf het image te installeren Suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen