Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

sinds gisteren werkt mijn digitale klok(display) niet meer.Reden is dat ik geen signaal meer heb op de kabel(contract opgezegd).

de situatie is:

antennekabel--------->video/dvd-speler vervolgens gaat kabel van video/dvd-speler naar tv.

Vanuit tv loopt een scart naar dreambox

Vanuit tv loopt een scart naar video/dvd-speler

Vanuit dreambox loopt een scart naar video/dvd-speler

Met deze aansluiting werkte diplay klokje van mijn video/dvd-speler,maar nu ik geen kabel meer heb zie ik 4 horizontale streepjes.

Het heeft met teletekst te maken,weet iemand hoe ik dat op moet lossen?

mvg

Geplaatst:

Handmatig instellen?

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Geplaatst:

hoi,

bedankt jij bent de enige die reageert,

dat kan,maar als ik ga slapen haal ik de stekker van mijn tv en video/dvd uit de muur.

toen ik kabel had corrigeerde de teletekst van mijn tv het wel maar nu heb ik geen kabel

Geplaatst:

Indien je DVD-recorder het van teletekst afhaalt dan kun je ook ergens instellen van welke zender dat moet gebeuren (dat is in ieder geval zo op mijn Sony DVD-recorder), kun je daar geen AV-ingang instellen? Indien jouw ontvanger VBI-teletekst ondersteunt moet het dan gewoon weer werken.

Of je laat de stekker in het stopcontact zitten.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:

Voor zover ik weet ondersteunt een Dreambox dat gewoon.

Type apparaat moet niet uitmaken, op mijn Sony VCR kon ik ook het kanaal/AV-ingang kiezen. Vraag is echter of Samsung-VCR's diezelfde optie hebben.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:

Ik heb een Samsung video die ook zijn tijd ophaalt via teletekst. Zover ik heb kunnen nagaan in m'n menu kan ik alleen kiezen tussen auto tijd aan en uit. Dit heb op uit staan en de tijd voer ik handmatig in. Ook alleen vanwege het feit dat de video alleen is aangesloten omdat m'n vriendin er eigenlijk geen afscheid van kan nemen. Merendeel van de tijd heb ik hem zelfs van stroom af omdat hij niet wordt gebruikt, alleen op klok op te kijken :S

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen