chukky2 Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Het wordt dan hoog tijd voor tv vlaanderen om wat ruimte vrij te maken . Want dit jaar komen dus nog TV9 en RTL vlaanderen( voorlopige namen)
matthew_be_wvl Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Dat de zender er komt, is toch nog niet zeker? Ze hebben zelfs nog geen vergunning van de VRM. Ze lijken wel heel zeker van hun stuk. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
chukky2 Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 IK denk dat die kinderzender er wel komt , anders kwam het niet op het vtm nieuws . En dat de zenders tv9 en de RTL er komt is zo goed als zeker hoor
Gast satfreak07 Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Mischien met het vertrek van premiere op Astra23.5 dat ze nog een transponder bijhuren specifiek voor de vlaamse zenders want ze missen er nog veel tov de kabel . Hopelijk komt Vtm HD op de HD transponder !
EL PIÑO Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Zoveel zenders missen ze nu ook weer niet t.o.v. de kabel, niet genoeg om een transponder mee te vullen iig. Ik zie alleen wat regionalen (maar die mogen in België vziw niet buiten hun regio), TMF, Vitaliteit, STV en Life TV (en die laatste zie ik niet echt als toevoeging). Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Gast satfreak07 Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Ja dat is waar maar met de komst van RTL Vlaanderen en TV9 en eventueel Kanaal Z die een kanaal gaat delen met de nieuwe kinderzender van Vtm en actua-tv die ook nog niet beschikbaar is, kan de transponder al redelijk gevuld worden. eventueel kan de overblijvende bandbreedte gebruikt worden voor VTM HD.
Elwin Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Origineel bericht van: EL PIÑO Zoveel zenders missen ze nu ook weer niet t.o.v. de kabel, niet genoeg om een transponder mee te vullen iig. Ik zie alleen wat regionalen (maar die mogen in België vziw niet buiten hun regio), TMF, Vitaliteit, STV en Life TV (en die laatste zie ik niet echt als toevoeging). Dan kunnen ze op die transponder ook meteen het FTA-signaal van Liberty TV Vlaanderen (wat op Hotbird FTA te ontvangen is) toevoegen! Citaat: Ja dat is waar maar met de komst van RTL Vlaanderen en TV9 en eventueel Kanaal Z die een kanaal gaat delen met de nieuwe kinderzender van Vtm en actua-tv die ook nog niet beschikbaar is, kan de transponder al redelijk gevuld worden. eventueel kan de overblijvende bandbreedte gebruikt worden voor VTM HD. Inderdaad, Actua-TV en TV9/RTL Vlaanderen kunnen er ook bij, dan is die transponder netjes gevuld. VTM HD kun je dan straks misschien beter toevoegen op de CDS/TVV HD-transponder op Astra 3...
edbe Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 laat Actua-TV / TV9 / RTL maar komen ----------------------------------- / Clarke-Tech 2100+ / Visiosat Bisat (28o-23o-19o-13o-5o-1w) / CD kaart / TVV kaart / 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen