Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zojuist geinstaleerd,uitgericht op sirius en vervogelens met tf5050 ingesteld. Handmatig draaid de motor via dieqc 1.2 en ook onder usals maar hij vertikt het om automatisch te draaien. Fabriekreset gedaan geen resultaat. Heb wel zwarte coax gebruikt niet dubbel afgeschermd. Twijfel nu tussen de motor of coax niet goed?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

Als de motor zowel via DiSEqC 1.2 als met Usals handmatig goed draait zijn de coax en de motor in orde. De commando's die bij het automatisch draaien nodig zijn, zijn dezelfde als die bij het handmatig draaien gebruikt worden. Dus als het handmatig vanuit de ontvanger goed gaat en automatisch niet moet het probleem in de instelling van de ontvanger liggen. Vraag eens in het forum van je ontvanger of men daar raad weet.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

Ik heb samen met een kameraad dit probleem ook gehad met de tf7700hsci.Dit komt waarschijnlijk omdat je disecq usuals(1.3) en disecq 1.2 allebij hebt aan staan.Hij zet als je naar een andere disecq protocol gaat niet vanzelf uit.succes

Geplaatst:

Doet hij wel want dat heb ik gecontroleerd. Ik heb een fabrieksreset gegeven en daarna weer alles opnieuw ingesteld maar het probleem blijft.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen