keeft2006 Geplaatst: 8 december 2007 Geplaatst: 8 december 2007 smc router idsn naar analoog ik heb hier een vraagje over mijn smc router die werkt nu op idsn kan deze ook op analoog werken En wie weet wat het kost om de idsn naar analoog laten omzetten bij kpn
Con Geplaatst: 8 december 2007 Geplaatst: 8 december 2007 Eerst analoog aanvragen en hebben, dan isdn opzeggen is goedkoper dan omzetten. En je behoudt internet. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Pa senior Geplaatst: 8 december 2007 Geplaatst: 8 december 2007 De router wel alleen het modem niet. Je moet dus een ander modem hebben. Kan je net zogoed een modem/router nemen ben je in een keer klaar.
keeft2006 Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Geplaatst: 9 december 2007 Is het ook mogelijk bij de primafoon laten omzetten van idsn naar analoog lijn want die zijn toch ook een onderdeel van kpn
Con Geplaatst: 9 december 2007 Geplaatst: 9 december 2007 Dan zit je tijdelijk zonder internet en is duurder dan eerst analoog aanvragen en daarna isdn opzeggen. Mijn vraag in deze is; hoelang zit je zonder internet als je om gaat schakelen van isdn naar pstn? Wie weet dat? Kon het niet vinden, dacht zelf 3 weken. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Geplaatst: 10 december 2007 Geplaatst: 10 december 2007 Ik was zelf 4 weken offline en heb het overleefd hoor.
Con Geplaatst: 10 december 2007 Geplaatst: 10 december 2007 Ik kan me een wereld zonder mail en internet nie meer voorstellen, vandaar. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
keeft2006 Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Geplaatst: 10 december 2007 Een week zonder Internet vind ik nog niet zo probleem ik kan altijd nog verbinding maken met draadloos iemand uit de buurt ik begrijp niet waarom het zolang moet duren om terug te gaan naar analoog want volgens mijn is het alleen maar een schakelaar omzetten
El_Bandito Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 Ik zit ( zat ) met hetzelfde probleem. Overzetten van ISDN naar analoog duurt ca. 2 weken. Dan kun je je pas aanmelden bij een andere provider, en dan duurt het nog eens 4 tot 6 weken voordat je spullen en internet hebt. Heb gebeld met Alice en deze zegt voor mij de ISDN lijn op en regelt alles, zodat je niet zonder internet komt te zitten. Ikzelf moet mijn internet opzeggen. Je kunt zelfs je bestaande nummer behouden. Scheelt mij € 50,00 per maand, en internet via ISDN is echt bagger. Dus hopelijk maakt Alice haar beloftes waar. ( zonder contract ) Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen