Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Een vriend van mij heeft een analoog ontvanger en een kastje voor Rtl 4 en 5.<BR>Maar hij kan geen van beide ontvangen, volgens mij klopt dit ook want beide stations zijn alleen digitaal te ontvangen.(Denk ik).<BR>Volgens andere moet dit toch mogelijk zijn.<BR>Graag uw mening hierover..<P>Thanxx....Billy<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Nee, dit is niet mogelijk.<BR>Deze zenden alleen nog digitaal uit.
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Zaten deze vroeger dan gecodeert analoog uit te zenden?<P>Billy
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Die oude decoder die je hebt is een luxcrypt decoder. Daar heb je nu niks meer aan, maar....... Voor een beetje hobbyist kun je er makkelijk een C*n*l kabel decoder van maken. Klein beetje aanpassen, achter in je tv proppen en je hebt beeld. (alleen geen geluid)<P>Greetingz Olaf<P>PS Over het ombouwen moet je even op het web kijken
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Tja, alleen beeld en geen geluid..... dan ben je gauw uitgelachen denk ik. Misschien alleen handig bij een uitzending met Pavarotti? Dan kun je zelf meezingen.....<P>groeten<P>Juri
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 En bovendien: Wat die gasten van C- te vertellen hebben wil je toch niet horen
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 @mojo&jurisdiction. Precies, die luxcrypt decoder heeft toch zo z'n voordeeltjes. Natuurfilmpje, sky-radio op de achtergrond, ha ha... <p>[ 03-02-2001: Message edited by: BULLET ]
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 volgende vraag....<P>kan ik de analoge ontvanger om wisselen voor een digitale zonder de schotel en lnb te vernieuwen????<P>Billy.....
rienk Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 moet er wel een universele lnb in zitten<BR>een bij voor keur geen gepreforede schotel (gaatjes schotel) Rienk
prutsie Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 meestal wel, kijk even naar de lnb, deze moet van het universele type zijn, maar is'tie dat niet, een nieuwe kost ongeveer F100.-- dus dat zijn nou ook de kosten weer niet. De schotel mag verder geen "mesh dish" zijn. een mesj disj is zo'n ding met ontelbare gaatjes in de schotel. is het dat wel kan je wel proberen, maar het geeft regelmatig storingen. althans met de oudere generaties ontvangers (pace nokia). dit vertaald zich meestal in blokvorming. het beste is gewoon je eigen ontvanger er even op om te proberen. werkt dit probleemloos dan weet je voldoende.<BR>peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten