Ga naar inhoud

[Technisat HD PVR] Al iets over bekend?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Duitse fora's gaan meestal alleen over Duitse problemen. Daar zijn er dus veel minder problemen met de DUAL encoding omdat daar meer dan drie kwart van het satellietaanbod ongecodeerd is.

Overigens vind ik de opmerking van Exciter over HDTV via CanalDigitaal totaal de plank misslaan en een minachting voor dit bedrijf. Vanaf 11 april, wanneer CDS zijn tweede HDTV zender aanzet, is het probleem van de enkele DVB-S2 tuner al aanwezig. En dat zal het komende jaar alleen maar groter worden. En dan hebben we het nog niet eens over ongecodeerd HDTV aanbod, bijvoorbeeld BBC-HD, op andere satellieten. En geloof me als de Nederlandse publieke en commerciele omroepen volgend jaar HD kanalen zal gaan doorgeven zullen deze ook te zien zijn via de satelliet.

Overigens geeft Technisat zelf al aan dat dit niet als een volwaardig HDTV alternatief gezien kan worden. In de doos zit geen HDMI kabel maar wel een scart kabel. Zegt toch al meer dan genoeg lijkt me.

Satwatcher

---------------------------------------

• Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Weet je wat, vriend, je hebt volkomen gelijk.

En ik ook.

En iedereen ook.

En ik word moe van steeds in verdediging moeten gaan, als ik zeg, dat ik iets wel goed vind.

Wel, ik heb hem, Mouse heeft hem, en we hebben er beiden geen problemen mee. Hij VOLDOET voor ons. Dit was mijn laatste bijdrage in dit topic.

Ik was van plan een recensie te schrijven met alle aspecten van dit apparaat, maar die komt ook niet meer. Heb geen zin om nog de tweede keer zo'n discussie.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Gast mouse1277
Geplaatst:
Origineel bericht van: Satwatcher
Duitse fora's gaan meestal alleen over Duitse problemen.

Overigens geeft Technisat zelf al aan dat dit niet als een volwaardig HDTV alternatief gezien kan worden. In de doos zit geen HDMI kabel maar wel een scart kabel. Zegt toch al meer dan genoeg lijkt me.

1) inderdaad meestal: toch grappig dat er ook heel veel mensen uit andere landen meediscussieren (waaronder ik en nog wat mede-hollanders) en dus alle facetten en aspecten aan bod komen.

2) zegt meer dan genoeg? vreemd dat enkele van de laatste firmware updates betrekking hebben op HDMI aansturing en kleurweergave.

I rest my case en sluit me aan bij de opmerkingen van Exiter.
Persoonlijk zou ik liever inhoudelijk discussieren met mensen die er daadwerkelijk nu 1 hebben "draaien" (met de laatste firmware, maar ja, dat is wederom mijn mening).
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Heeft iemand een afbeelding van de afstandsbediening van dit apparaat. En is deze programmeerbaar?

Gast mouse1277
Geplaatst:

1x googlen en je hebt de afbeelding:

Remote

Hij is niet programmeerbaar.

Geplaatst:

Wel kan je twee verschillende ontvangers van technisat met een AB bedienen. Heeft SAT1 en SAT2 instelling.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Gast Erik1966
Geplaatst:
Origineel bericht van: exciter
Ik was van plan een recensie te schrijven met alle aspecten van dit apparaat, maar die komt ook niet meer. Heb geen zin om nog de tweede keer zo'n discussie.

Zou je a.u.b. toch een recensie willen schrijven?
Ik overweeg de aanschaf van deze ontvanger.

Bij voorbaat dank.
Gast mouse1277
Geplaatst:
Origineel bericht van: Erik1966

Zou je a.u.b. toch een recensie willen schrijven?
Ik overweeg de aanschaf van deze ontvanger.
Bij voorbaat dank.

en anders effe pm-en naar Frank, Exciter of mij!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen