loewe fan Geplaatst: 10 december 2007 Geplaatst: 10 december 2007 Hallo, Ik heb een week lang een beetje gespeeld met Joomla 1.5 rc. Dit ging goed en had ook geen foutmeldingen bij het invoeren van mijn gegevens van mysql. Ivm het aanbod van templates en extensies enz met joomla 1.0.13 wilde ik deze erop zetten. Ik heb eerst via FTP alles verwijderd en toen op mysql de database verwijderd. Nu is het zo, nadat ik joomla 1.0.13 erop gezet heb, dat ik continu inlog problemen heb op mijn backsite, ik kom er gewoon niet in. Mijn front pagina kan ik wel zien. Nu vraag ik me af of ik niet per ongeluk een paar bestanden van mijn webhoster eraf gegooid heb. Op verschillende forums praten ze over php.ini die ik niet kan vinden via ftp. Nu is mijn vraag; kan ik zelf iets doen om dit probleem op te lossen of moet ik toch echt contact opnemen met mijn webhoster. Ik zie overigens op FTP de volgende mappen als ik met een schone install begin: cgi-bin : staat niks in HTML : hier heb ik joomla ingezet logs : subdomeins: en een file .htpasswd Wie kan mij verder helpen,alvast bedankt. loewefan
Gast Geplaatst: 11 december 2007 Geplaatst: 11 december 2007 Blijkbaar is het wachtwoord dat je had opgegeven bij de installatie niet goed doorgekomen. Hij heeft dus het wachtwoord dat hij zelf heeft verzonnen waarschijnlijk in de DB staan. Ik weet niet of je die in MySQL zo kan wijzigen. Zo niet, opnieuw installeren (install dit terugzetten en config leegmaken) en het door de installatie opgegeven wachtwoord onthouden.
mapi Geplaatst: 11 december 2007 Geplaatst: 11 december 2007 terugzetten naar admin pas aan in je PHP INSERT INTO `jos_users` VALUES (62, 'Administrator', 'admin', 'your-email@email.com', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'Super Administrator', 0, 1, 25, '2005-09-28 00:00:00', '2005-09-28 00:00:00', '', ''); INSERT INTO `jos_core_acl_aro` VALUES (10,'users','62',0,'Administrator',0); INSERT INTO `jos_core_acl_groups_aro_map` VALUES (25,'',10); Je gebruikersnaam en wachtwoord zijn dan "admin" en "admin" Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen