ivoss Geplaatst: 11 december 2007 Geplaatst: 11 december 2007 Hallo, Ik heb nu het Familie-pakket, ik kreeg een brief van CanalDigitaal om me aan te melden voor het thema-pakket (1e 6 maanden gratis). CanalDigitaal hanteert de regel: tussentijdse aanmelding voor een hoger pakket gedurende de abonnementsperiode betekent automatische contractverlenging met 12 maanden vanaf aanmelding hoger pakket. Nu vraag ik me af: is een aanmelding voor het thema-pakket ook een dergelijke 'upgrade' en dus weer een verlenging van je abonnement?
Smurf Geplaatst: 11 december 2007 Geplaatst: 11 december 2007 naja 4,95 per maand extra lijkt me een pakket upgrade en heb die brief ook net gekregen, daar staan de algemene voorwaarden op de achterkant Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 11 december 2007 Geplaatst: 11 december 2007 Het antwoord zal inderdaad JA zijn, het is een upgrade. Dezelfde voorwaarde gold ook toen ik van basis naar familiepakket ging. Het is dus iets om mee te wegen in de beslissing..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen