Gast Geplaatst: 11 december 2007 Geplaatst: 11 december 2007 Heb net een nieuwe PC (van de A..I) met alles erop en eraan maar ook Vista. Ziet er mooi uit maar werkt niet met alle randaperatuur (zeg maar bijna met niets). Een van de problemen is dat ergens het scrollen met mijn muis is gestopt. Alleen in Explorer doet hij het nog. Heb al een andere muis (draadloos) er aan gehangen met zelfde resultaat. In de agenda van outlook doet hij 3 regels en loopt dan vast. Iemand een idee om dit op te lossen/ Alvast bedankt Eric
Ome Merde Geplaatst: 12 december 2007 Geplaatst: 12 december 2007 misschien heb je hier wat aan ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 15 december 2007 Geplaatst: 15 december 2007 Hoi Merde, Bedankt voor de info, Die instellingen die in jouw link stonden staan niet op mijn PC. Maar vanaf die link kwam ik wel het goede antwoord tegen. Had n.l.ook nog even een draadloze muis geinstalleerd + software en deze software gooide roet in het eten. Eraf gegooid en mijn originele muis scrolled weer. Eric
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen