Gast Geplaatst: 12 december 2007 Geplaatst: 12 december 2007 heb hier een 18inch tft scherm. mijn idee is dat de voeding het begeven heeft. Waarom? heb meerdere van deze op het werk staan met hetzelfde probleem. Heb toendertijd de voedings gedeelte van donor-schermen ingebouwd (donor scherm zelfde type maar met invertor probleem) nu ben ik door de donor-schermen heen. kan ik de voeding repareren? gr. Mike
Steve Geplaatst: 13 december 2007 Geplaatst: 13 december 2007 je vraagt,kan ik de voeding repareren ?Dat weet ik dus niet. meestal zijn deze wel te herstellen.maar dan zou je langs moeten komen. vaak zijn het de elco`s primair in de voeding die uitlopen,waardoor IC1 ook defect kan gaan.
Gast Geplaatst: 13 december 2007 Geplaatst: 13 december 2007 Bedankt voor je antwoord. Ik las hier vaker berichten omtrent reparatie van voedingen e.d. Dan werd er geroepen dat bijv. Elco X1 en Elco X2 vervangen moet worden. Ik dacht dat elke voeding dezelfde opbouw hadden. enige tips om een dergelijk probleem op te sporen? groet, Mike
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen