Gast Geplaatst: 4 april 2002 Geplaatst: 4 april 2002 @ EmperoR Klopt het dat de disecq niet meer werkt op een Strong srt8000 v22 (8100) Na jouw prima patch v7b ??
Gast Geplaatst: 7 april 2002 Geplaatst: 7 april 2002 Is nu reeds opgelost met 60hz generator en 60 hz switch. Misschien toch nog antwoord EmperOr ? Satlux,,
Gast Geplaatst: 7 april 2002 Geplaatst: 7 april 2002 Hmmm..... Had de posting ff gemist, sorry. Voor zover ik weet zijn er geen problemen met diseqc in V7B, ik heb namelijk helemaal niets aan die apps veranderd. Ik kan het echter niet testen omdat ik zelf geen diseqc heb. Groet, Emper0r
Gast Geplaatst: 7 april 2002 Geplaatst: 7 april 2002 ik heb zelf de v7b patch met een diseqc switch perfect werken. geen problemen. renzie
Gast Geplaatst: 8 april 2002 Geplaatst: 8 april 2002 Oke, dan zal het wel een incidenteel geval zijn. Ik heb de digisat erop gehad en geen disecq signaal gevonden. Ook heb ik een 2 e nieuwe disecq schakelaar (a en dus 2 uitgangen. Maar de 60 hz oplossing is prima !! Je schakelt gewoon via het tv/sat knopje Die 12 volt genereert op pootje 8 van de tv scart Die afstandsbediening blijft best handig ! Ook ,vindt ik, is de omschakelsnelheid Astra/Hotbird hoger In ieder geval ,bedankt voor jullie reaktie. @ EmperOr , Ben je al bezig met evt een nieuwe versie of een update voor oa werking Beta,met een Funkaart? Greetz ,Satlux
Aanbevolen berichten