Gast Geplaatst: 29 januari 2001 Geplaatst: 29 januari 2001 Via mijn goldcard heb ik streem vrij , dit zie ik aan het kaartsymbool dat zich omzet naar een S op mijn nokia9200 , ik heb reeds nieuwe pid's laten zoeken , ook andere DVB versie enz;;<BR>Alles andere werkt wel ,hellas, orf enz...<BR>Waar kan dit aan liggen ????<BR>dank u
Gast Geplaatst: 29 januari 2001 Geplaatst: 29 januari 2001 ah ja , voor SCT geeft dit hetzelfde probleem <BR>
satclarke Geplaatst: 30 januari 2001 Geplaatst: 30 januari 2001 ik hoop dat probleem nu opgelost is <P><BR> groeten<BR> <BR> clarke Impossible is a word that humans use far too often :-)
Gast Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 neen , toch niet , ik heb mijn cam michien reeds 20 maal gereset , evenals mijn resever naar de juiste pid instellingen laten zoeken ??<BR>Naar ik begrepen heb opdate stream de kaart , maar kan iemand mij eens zeggen wat zij juist opdaten ? is dit de datum of kunnen zij de plainkey's herschrijven via mijn resever??
Aanbevolen berichten