Gast Geplaatst: 13 december 2007 Geplaatst: 13 december 2007 Wie heeft er voor mij een instructieboekje van een pioneer autoradio deh p545r? Ik ben hem kwijt. [color:"red"] Onderwerp aangepast [/color]
Penthe Geplaatst: 14 december 2007 Geplaatst: 14 december 2007 Dan koop je hem toch want deze handleidingen zijn niet gratis verkrijgbaar, dus zoeken hoef je niet te doen gewoon aanschaffen.
Morgothzz Geplaatst: 15 december 2007 Geplaatst: 15 december 2007 misschien dat Hier een model staat wat er op lijkt, ik zag zo snel de 545r niet staan maar ik heb eerlijkheidshalve niet echt goed gezocht. (of Hier ) Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 18 december 2007 Geplaatst: 18 december 2007 Ik heb een service manual van dit model gevonden aan het einde staat er een beknopte handleiding.Als je 'm zelf wilt vinden dan moet je je aanmelden op een spaanstalige site en daar staan allerlei service manual's. Dat is dus hierzo.
Gast Geplaatst: 18 december 2007 Geplaatst: 18 december 2007 Als je er mij voor zo moeten betalen ben je meer kwijt dan voor een boekje maar uhh............. de DEH-P645R is als ik het goed begrijp na genoeg hetzelfde en daar is wel het één en ander over te vinden. Hier dus et voila dit moet 'm zijn. .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen