Gast Geplaatst: 30 januari 2001 Geplaatst: 30 januari 2001 Beginnersvraagje?<BR>Ik ben even de weg kwijt wat betreft de autoupdate. Wat ik wil weten is wat het nu precies doet en vooral hoelang die autoupdate codes nu werken en of geldig zijn? zijn deze altijd dezelfde? <BR>Tevens hoe kan ik eraan komen en hoe moet ik ze in mijn hex files zetten.<BR>Een uitgebreid antwoord zou ik zeer op prijs <BR>stellen.<P>Alvast bedankt<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 januari 2001 Geplaatst: 30 januari 2001 @greekdutch,<P>moeilijke vraag....<BR>toch even proberen te antwoorden.<P>Autoupdate wordt verkregen door de juiste combinatie van ppua/mk01 (ten minste de maandelijkse key's updates)<P>Zolang dat beiden niet juist zijn, geen updates!<P>Hoe geraak je er aan? Héél moeilijk. Als je echt goed zoekt, heel heel goed zoekt, vind je er misschien op het net. Op sat4all ga je er geen vinden. (of dat zou niet mogen)<P>Dan is het simpel een kwestie van ze op de juiste plaats te zetten in uw eeprom file, met een editor zoals PicBinedit (of iets dergelijks)<P>Suc6.<p>[This message has been edited by BigAntony (edited 30-01-2001).]
Gast Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 Thankz<BR>Dus als ik het goed begrepen zijn de autoupdate key geldig totdat de providers weer nieuwe keys gebruiken. Of zie ik dit verkeerd?<P>
Gast Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 Kijk even in nieuws/inf. Topic MK01/ppua geheimhouding.<P>JD
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 Nu is het me duidelijk. Bedankt JD<BR>Maar kun je nu dmv loggen wel dat MK/ppua setje verkrijgen. En zo ja wat heb ik nodig om te kunnen loggen?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Sorry, "nieuws/inf" ? Waar moet ik dat ergens gaan zoeken ?
Aanbevolen berichten