Ga naar inhoud


problemen met afspelen opname


henrybu

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd heb ik problemen met het afspelen van opnames van de harde schrijf de inverto 7000 IDL bezit ik nu ruim een jaar echter wanneer ik via de EPG een programma opneem en deze klaar is decodeert de inverto deze automatisch. Echter als ik deze opname bv de volgende dag wil bekijken speelt de inverto deze af en na een minuut of 20 stopt de opname, het gekke is de ontvanger en de tijd lopen gewoon door terwijl het beeld blijft staan, het programma wordt overigens qua tijds duur volledig opgenomen.

 

Herkent iemand dit probleem???

Link naar reactie
Delen op andere sites


En de opname in de back-up map? is die wel compleet?

Ik heb het ook wel eens gehad, was de opname (nog) niet goed gedecodeerd en als je dan de gedecodeerde opname bekijkt geeft hij na een tijdje zwart beeld.

 

Ik heb daar tegenwoordig geen last meer van, hij doet alles keurig.

(Ik heb de nieuwe beta er niet opstaan, alleen de laatste officiele software binnengehaald ota)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het codering teken is niet meer voor het programma te zien in de lijst, het valt me wel op dat FTA zenders zonder moeite worden afgespeeld. Maar ook als programma's gecodeerd zijn speelt hij maar een gedeelte af. Ik was toch al niet zo weg van deze ontvanger als veel problemen gehad, had liever een degelijke niet PVR ontvanger gekocht een topfield of zo.

 

Maar zal van de week denk ik maar naar de winkel terug gaan, het app valt nog net in de garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan aan veel dingen liggen. Soms doet hij dit ook bij opnames die helemaal goed zijn opgenomen en gedecodeert. Probeer op zo'n moment eens het afspelen te stoppen, even uit de Library, en dan weer terug en de opname verder proberen af te spelen (minuutje verder springen desnoods).

Als dit niet werkt is het decoderen niet goed gegaan. Ik heb daar geen last meer van bij de Inverto sinds ik een (up-to-date) Aston-CAM heb gekocht.

DVDMike
- VU+ Duo2 Twin tuner

- M7 tuner
- Disecq 1.1 - 78 cm - 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier dezelfde problemen . Ik zoek nog altijd naar een reden waarom dit gebeurt ( vb : schakelen tussen zenders van CD en TVV ) maar nogsteeds niets gevonden .Het maakt ook niet uit of het opgenomen programma al of niet gedecodeerd is : probleem doet zich in beide voor .

Werk nogsteeds met dezelfde software die het voorheen wel goed deed (laatste OTA versie). Verwisselen van de modules haalt ook niets uit. Schijf volledig leeg gemaakt en geformateerd : ook geen resultaat . Nog suggesties ?

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het er zoveel zijn is het waarschijnlijk een software probleempje dat moet worden opgelost.

Je kunt terug gaan naar de satboer die er naar kijkt je gelijkt geeft maar er ook niets aan kan doen.

Het klinkt niet als een hardwarematig probleem.

 

Waarschijnlijk kun je beter het probleem aankaarten en warm houden zodat ze kijken of ze het software matig op kunnen lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag naar de satboer geweest, deze kende het probleem en de oorzaak is de aston module,deze is door een of andere reden vorige week terug gezet is software.Hij heeft een software update uitgevoerd en het probleem is verholpen. Het is dus geen hardware matig probleem het zit m in de aston module. Hij zij eveens dat de nieuwe beta firmware prima werkt en hij minder klachten krijgt als voorheen.

 

Hoop dat dit ook de oplossing is voor jullie probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het gaat om de common interface in het menu, als je hier kijkt en je cam zit onder de 2.17 moet je deze laten update door je satboer, kost 10 min en je decoder werkt weer van ouds. Ook kan je de nieuwe beta software voor dit app van de sat downloaden (duurt wel lang) heb een aantal malen geprobeerd en geen problemen meer. Succes er mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...